PPR czyli People Power Revolution czyli giftów c.d.

W rewanżu za Kopernika i kartkę na mięso dostałem od Marii Aidy Cardiel-Aquino w randze bank officera tę oto monetę wraz z opisem:
" .. it depicts the protest of the Filipinos against unpopular regime, by preyer, courage and love, this manifestation became the rallying point for the restauration of demokracy"
Przypominam, że lutowa rewolucja 1986 zmiotła Marcosa i wyniosła panią Corazon Aquino na prezydenta Filipin.
Zbieżność nazwisk przypadkowa?
Niejednemu psu Kwachu?
A tak BTW ładnie ten czołg robi za modlitwę i miłość, eeeech ...

Komentarze

  1. Córka to nie jest, jak już to wnuczka, choć nie sądzę... Corazon urodziła się w 1933 roku, a Twoja panna (Aida na drugie hłe hłe) zrobiła magisterium z metalurgii w 2001 r. w Mapui, przy założeniu, że ma dwadzieścia kilka (tu wytęż wzroku majorze i podpowiedz na ile wyglądała ta pani z drugiego konca świata :) to wiadomo...
    Niech ktoś dalej prowadzi to śledztwo (to może być bardzo popularne nazwisko na Filipinach i tyle.., jakiś filipinolog strongly need, hombre...

    OdpowiedzUsuń
  2. pani wygląda na starego babona
    ale kto tam dojdzie za Azjatkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. andy filipinolog a co3 listopada 2004 09:05

    Major to modlitwa była przeciwko czołgom stąd te motywy
    http://www.rosary.katolik.pl/podstrona.php?id=filipiny

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, ponoć wśród Japonek pokutują mity na tematy potencji białych mężczyzn...

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś wielki!
    to wszystko wyjaśnia a ja sie gupi nabijałem
    wziąłem więc lupę i sie przyjrzałem scence:
    zakonnica (?) przytulająca dziewczynę na pierwszym planie ma różaniec w dłoni, gość w głębi po prawej wznosi figurkę Matki Boskiej, dziewczynka obok podaje z koszyczka kwiaty czołgiście, inni gołymi rencami ten czołg zatrzymują, to nabiera zupełnie innego znaczenia ....
    dzięki, detektywie! :-)
    tu jest większy skan:
    http://maryjusz.w.interia.pl/aquino.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, trafiło się ślepej kurze ziarno... w googlach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam dzis w banku - wystawa monet. Wybiłam sobie takową... tylko głowa do poły, bo siły w rękach nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. czy to w prasce było bite czy może młotek za mały ci dali?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wytłumaczę po mojemu, czyli tak,żebys tez zrozumiał:
    dali mi młotek, pan siedzacy na stołeczku włozył blaszkę w dziwne stojące blaszane "coś". Walnęłam (kazali mocno) i wyszedł - facet bez połowy głowy.
    Starałam się jak mogłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. u nasz we Fabryce jest taki pan od tego, w skórzanym fartuchu, na wielkim pniaku, olbrzymim młotem tłucze na imprezach gadżetowe monetki, no ale on waży ze 100 kilo ...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzebaby to sprawdzić bo byłby to pierwszy wypadek w historii ludzkości gdy uzbrojeni tylko w modlitwę, różaniec i miłość rewolucjoniści zwyciężyli dysponującego pancerną armią tyrana ...
    aż taki naiwny to ja nie jestem
    ale wersje katolicką już mamy zaliczoną
    pamiętam jak zatrzelono Benigno Aquino na lotnisku, we w televizorku cięgiem pokazywali
    ciekawi mnie też rola Miss Czegośtam w roli Marcosowej

    OdpowiedzUsuń
  12. nie...opolanin był typowym przykładem chudzielca, wręcz spadał z krzesełka. Być może dlatego, biedak, nie mając siły, pozwalał nam klepać w ten metalik ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Nu szkoda, mialam do niedawna kartke na buty, calkiem nienaruszona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ze tak ci sie ten no...półgłowek wybił:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostrożnie do tego podchodzę i nie komentuje bo nie mam pojęcia jak to sprawdzić, choć Gandhi mi się przypomniał...

    OdpowiedzUsuń
  16. pogadałem se z aidą
    drugi człon ma po mężu
    i piąty + na karku
    jest dumna z PPRu

    OdpowiedzUsuń
  17. a jam sie dowiedział że to sprawa techniki a nie siły i że czeba centralnie uderzyć ..

    OdpowiedzUsuń
  18. spieniężanie kartek na mięso? jakie to czasy nastały...
    :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. nie sprzedałem tylko podarowałem a że pieniążkiem wróciło?
    miedniczy los
    tyz piknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aida-piękna opera:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wiecie jak sie babon podpisuje??
    MAC AQUINO
    buhahaha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty