1497?


 

Komentarze

  1. znaczy sie ki huj?

    zastanawiałem sie poprostu co to za data

    odkryto ją na murze wewnatrz kosciola nawiedzenia NMP i jest pieknie wyexponowana

    troche sie zmienily arabskie cyferki, nie?

    a zeby było smieszniej to Arabusy uzywaja jeszcze innych, np. 5 to u nich jest 0
    fajnie wyglądają ceny w ichniejszym sklepie 'Wszystko po 5'
    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "0" - piałeś i sobie zapamiętałam:)
    co do roku - Vasco da Gama się kłania,ale czemu akurat w kościele?!?

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego ostanie zdjecie sięnie powiększa?!?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie sie powieksza, na 390x640
    no chyba że chodzi ci o ostatnie CZASOWO a nie MIEJSCOWO

    co ty piła?
    bo ja Żubra ... :)

    no więc ostatnie CZASOWO zdjęcie jest wycięte z ostatniego MIEJSCOWO zdjęcia i już było maniutkie odrazu

    dlaczego w kościele?
    pewno jakiś murarz po szkole co poprawiał tynk napisał: BYŁEM TU - HENIEK z PIPIDÓWKI - !497

    i tylko data sie zachowała
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale CZASOWO wg jakiego kalendarza, przed czy po rewolucji ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty