Śpiąca policjantka czyli delikatna sprawa reductores






Otóż na lokalnych meksykańskich drogach pełno jest reductores czyli 'łamaczy resorów' czy 'śpiących policjantów' jak się u nas mówi.
Są co kilka kilometrów poza miastem a w mieście co krok. Oznakowane porządnie, konstrukcji nadzwyczaj solidnej co zmusza kierowców do zwalniania do kilku km/h pod grożbą urwania podwozia.
Są zmorą podróżującego nocnym autobusem gdyż ponieważ porzygać się idzie przez sen.
Myśmy je błogosławili łapiąc stopa bo stanięcie koło nich zwielokratniało szansę sukcesu.
Wot, ciekawostka ..

Komentarze

  1. o kurcze,ale to bardzo realistycznie wyglada ,no i ta poza,

    u nas to takie lapacze widzialam kretynskie pół auta albo plaska postać nienaturalnie wygladajaca

    OdpowiedzUsuń
  2. dora, ta ze zdjęcia jest PRAWDZIWA tylko trochę zmęczona ..
    :)

    złapana w obiektyw koło dworca autobusowego Capu w Puebli

    ale przyznać musisz sposób na spanie 'w kurtce' niespotykany

    OdpowiedzUsuń
  3. a jednak:) no szczerze poweim ,ze niezle to wyglada:)
    a te łapacze sztuczne u nich to jak w koncu wygladają?

    OdpowiedzUsuń
  4. co cię ugryzło z tymi 'łapaczami'???
    ja pisałem o 'łamaczach' (resorów)!!
    ilustracja foto jest tylko żartem na brzmieniową zbieżność śpiącopolicyjną
    łamacze wyglądają całkiem tak samo jak u nas, poprzeczne garby na drodze, tyle że brutalniejsze w formie
    a 'łapacze' to byliśmy my bo 'łapaliśmy' stopa

    uffffff....
    dawno się tak łopatą nie narobiłem .. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a sory,jakieś mnię otumanienie złapało,sie czepiłam i zawracam gitare bez sensu:)

    za duzo rozmow z kol G :)) odmuzdżyłam sie

    OdpowiedzUsuń
  6. kamień mnie spadł z serca bo jużem sie martwił ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odmózdżyłam ! (sam widzisz)

    OdpowiedzUsuń
  8. poprawa następuje w oczach
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty