Animales salvajes de México






 
 






 





kolejno: klucz pelikanów, pandusia, gecko, żółtodziób*, pelicano, żółtodzioby*, iguana, fregata, iglicznia, croc, wewiór2, krzykacz, tortuga, wewiór, muflon**, armadillo***, mewa, kuguar**, chomsky (goffer)**, śpiewak, iguana, meksykańska sraka, iguana, una paloma**** i jej dzieci, sęp, czerwończyk, kormoran, pelicano y yo, klucz pelikanów w locie splątał się .. 

* żółtodzioby to ciekawskie ptaszki z Edzny które tłumnie się zleciały do mnie gdy podgwizdywałem oberki i kujawiaki w oczekiwaniu na zaginionego busa - nieeeezwykle piękne i sympatyczne
** p. komentarze
*** pancerniki, że tak powiem, przyrodnicze widzieliśmy 3x: te z fotki w knajpie i na bazarze (wypchane) oraz na drodze (rozjechany, nie nadający się do prezentacji foto), do pancerników mam słabość bo są nieśmiałe ...
**** na balkonie w hotelu w Mexico City gołebica powiła dwojaczki (znaczy sie trojaczki ale jeden umarł i lezal poza 'gniazdem'

Komentarze

  1. cudownie obejrzec je w naturze,jak dlam nie to fajniesza atrakcja tej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kuguar to w naturze czy raczej w jakimś parku/zoo?

    OdpowiedzUsuń
  3. po prawdzie wszystkie fotki zrobiliśmy własnoręcznie tylko że muflon i puma to zdjęcia zdjęć z jakiegoś płota w Mexico City :))))

    proszę natomiast zwrócić łaskawą uwagę na 'chomsky'ego' - to bydlę wytropiła M. w norze w ruinach Teotihuacanu, było wielkości kota!
    HGW cóż zacz ..

    OdpowiedzUsuń
  4. pancerników zal

    a mi sie te niebieskie ptaszki podobają bardzo no i iguany

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada mi na swistaka

    OdpowiedzUsuń
  6. tortuga...stąd nazwa wyspy...no ba!:)

    to wielkości kota łokropne;))))
    ciekawe co to.Świstak? za brzydkie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Groundhog-Standing2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. z panem Chomsky'm mamy kłopot

    obmacaliśmy sieć nieskutecznie

    gościu ma malutkie oczka, króciutką, gładką sierść, zęby nutrii i potężne grzebne łapy uzbrojone jak u kreta w pazury których nie powstydziłby się jaguar, grizzly a nawet Freddy Krueger

    dopóki nie obejrzałem zdjęć myślałem o nim nieświszczuk, piesek preriowy
    teraz mam nierozwiane wątpliwości ...

    OdpowiedzUsuń
  9. tortuga to poprostu żółw po hiszpańsku

    pięknie brzmi, prawda?

    a do tego mam sentyment bo na Kubie mieszkaliśmy na koniec w hotelu o nazwie 'Tortuga'

    OdpowiedzUsuń
  10. http://pl.wikipedia.org/wiki/Goffer Młoda znalazła. Macie tego zwierzaka ze zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. brawa dla Mlodej!
    jak sie fajnie nazywa ten zwierzak:)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przyznać ze jestem pod wrażeniem
    co prawda nasz był sporo większy i spotkany 2.000 km na południe od biotopu opisanego we wiki ale to bez wątpienia jest to bydlę!
    goffer - bardzo ładnie się nazywa
    gratule la Młodej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty