ЁЛКА




w tym roku tylko 2 bombki  :/

Komentarze

  1. ... a ile Ty chcialbys tych bombek... he?... ;)

    Zdrowia i wszelkiego dobrego na dziś i Święta cale dla Ciebie i twoich Biskich

    OdpowiedzUsuń
  2. * od nadmiaru głowa nie boli
    ale też:
    * co za dużo to niezdrowo
    no i:
    * gdzie kucharek sześć tam bombek dwanaście
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał,ale ci się bomby marzą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wszystkich przepraszam ale teraz ja jestem chory na bachory, przelazło na mnie z M. paskudztwo i troszkę mi się już plącze w głowie od tego ..

    OdpowiedzUsuń
  5. a na co mnie taka kobbita :)

    Majore czytałeś Krfotok Redlinskiego? bo jak nie to Ci moge wyslać.

    OdpowiedzUsuń
  6. no i masz babo placek z tym chorowaniem
    no to zdrowia zyczę,reszta sama przyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wogle nie słyszeć o takim czymś jak krfotok, ja kochać redlińskiego gorącą miłością człowieka ze wsi, ja prosić o przesłanie i modlić sie za dorę co wieczór

    OdpowiedzUsuń
  8. biedny major;/
    Zdrówka życzę,co to takei przechorwane święta;/

    OdpowiedzUsuń
  9. dora wysłac w poniedzialek pakunek w stone majorostwa;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wdzięczność moja ścigać cię będzie za grób

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie dobrze!
    musimy jutro jechać do moich synów więc łaski nie robie

    a potem na zwolnienie do Sylwka i szlus! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Te bombki za dużo trotylu mają (nie żebym narzekał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. no troszke jakby przepakowane są fakt
    ale to takie świąteczne przerysowanie żeby obficie było, magia taka niby, no ..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to wszystko rozumieć, ale mimo to trochę się martwię, żeby to się niespodzianie nie rozerwało...

    OdpowiedzUsuń
  15. takie myślenie powoduje stres i odciaga od meritum, skupcie się żołnierzu na celu, odrzućcie miazmaty co zatruwają i pokażcie żeście zdrowym jądrem Narodu - alleluja i do przodu!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty