Żydowski cmentarz im. Szmula Zbytkowera (Bródno)








Skład:
M., mjr, andy

Przewodnik:
Jan Jagielski

Rozdziewiczaliśmy Olę więc oto fotki ..

Andyś pilnie słuchał pana przewodnika to może co opowie. (KLIK)

Na koniec odwiedziliśmy katolickie Bródno i restaurację Wok.



1. B.P. Abram Warszawski
3. Smoleńsk??
4. stare/nowe


1. Szmul Zbytkower z synem
2. nasi tu byli!!
4. B.P. Chaim Lejba Okręt


1. nieortodoxyjny kadisz
4. kobra-kusiciel poluje na gołębicę Noego na drzewie bez gałęzi


1. biały parasol zamiast łopaty
4. szeryf z El Gatoperro 2

1. cofee & milk
2. emerytowany mjr Jude Jones
3. pan przewodnik
4. k-w-i-c-z-o-ł !!!!!

1. nie lubiał się zdejmować za życia ...
2/3. przyjaciel (obecnie K-61)
4. migają pałeczki - szybko, szybko!! (Restauracja WOK)

Komentarze

  1. skąd u was taka ładna pogoda?!?

    OdpowiedzUsuń
  2. bo widzisz myśmy pojechali komunikacją miejską bo miało OD RANA CAŁY DZIEŃ PADAĆ a tu, kuuwa jaknazłość ŚLICZNA SŁONECZNA POGODA

    nawet poszliśmy odwiedzić świeżo pochowanego kumpla na prawdziwym, katolickim Bródnie

    ledwo wróciliśmy na przystanek i lujło tak ŻE ŚCIANA WODY!!!

    i leje do teraz ....

    OdpowiedzUsuń
  3. zabierzcie mnie kiedyś na takie odkrywanie. Potrarię czytać mapę i posługiwać się kompasem, przydam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie ,slonce jak marzenie, widac zasłuzyliscie sobie na ładny niedzielny poranek,a my z Tuv nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wsio w pariadke?
    śniłeś mi się dziś,hm.Więc pytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gra i buczy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz to dziwne, chodzisz mi po głowie a nigdy nie wyszedłem z propozycją

    najpierw myslałem że urzędujesz w Gliwicach, potem że w weekendy albo biegasz niebotyczne dystanse, albo clubbig, pubbing, drinking, dancing & pickupping only hihi ...

    wczoraj na cmentarzu wspomnielim Cię z andym w temacie Planu B i 1500 oraz zaskoczeń przejścia wirtu/real

    zabierzemy Cię na wycieczki z olbrzymią radością i nie mniejszą ciekawością (call me please 502320609)

    OdpowiedzUsuń
  8. kod - "ecmap"
    ok:)
    zanotować - nie jeść orzechów włoskich późną porą w ilościach nadmiarowych;>>>

    a cmentarz tyleż klimatyczny co mocno zaniedbany jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. robię różne rzeczy w zależności od nastroju w szczególności wszystkie wymienione przez Ciebie ;-)

    Zadzwonię jak wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  10. zdewastowany?????
    on został ZLIKWIDOWANY !!
    to są tylko resztki z odzysków z warszawskich kraweżników i murów i placów wyrwane, zebrane przez tego Symeona Wiesenthala na kupe z projektem restauracji ale tylko ogrodzić zdążył, historia jest powalająca szczególnie w takiej scenerii

    dopisze cos po poludniu i fotki dodam

    a orzechy wiadomo - ciężkie są, szczególnie ze słodkim winem ....

    OdpowiedzUsuń
  11. ... Nussbauma (nie Wiesethala, gdyby on wziął się za to pewnikiem byłby kirkut pełną gębą, ale ziemię gryzie)...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezuu (psssst)..
    Oczywiście ten od fundacji, ja dobrze myślał ale sie wymskło jakoś tak, nie tak, samo, no!

    po SW kirkut byłby pełen grobów byłych nazi ..

    OdpowiedzUsuń
  13. kopnijcie mnie w tyłek,to wreszcie moze pojde na nasz cmentarz zydowski,nawet nie wiem czy już da sie tam wejsc,kiedys nie bylo mozna i to mnie zniechecało ,bo mur wysoki a ja przecie malutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ok. 20-tej telefonicznie ..

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki Smoleńsk ! Łowcy jeleni part tu:>

    OdpowiedzUsuń
  16. :))
    ale ten , masz powód wszakże nie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli jestem dora to: NO BA!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o co cho z owcą?

    NO BA - to taki kawał o półbabie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. abonent jest nieosiągalny :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny film wczoraj widziałem.
    Momenty były?
    No ba! Tytuł miał 'Owca Eleni' i strzelali se w głowe barany ...

    OdpowiedzUsuń
  21. ozesz w pysk, sory wodzu, no bo cos mi fiksuje tel ostatnio, musze chyba szukac nowego,bo czesto gubi sie (znaczy zasięg ) ,byłysmy mocnym popołudniem u ortodonty i wieczorem jak wróciłam to dopiero zobaczyłam,ze znow łaczy sie z siecią,no i tak to

    OdpowiedzUsuń
  22. no pojde,pojde, jak nie bedzie padać,w tym tyg nie obiecuje,fura roboty ,plus komunia

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dlatego, że nie lubię do tablicy wędrować, ale po prostu tutaj jest dobrze opisany ten umarły cmentarz więc odsyłam tu:

    http://www.kirkuty.xip.pl/targowek.html

    Parę rzeczy tez o jakich p. przewodnik nie wspomniał też jest...

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuję i dodaje linka do notki

    OdpowiedzUsuń
  25. to moze ty popróbuj we wolnej chwili?
    jak nie, bede dzwonil ok 12 lub 20 ...

    OdpowiedzUsuń
  26. andy - mjr-s18 maja 2010 03:21

    Jaki samotny kadisz, tam 10 chłopa było na tym cmentarzu.

    Jagielski opowiedział bardzo a propos anegdotę. Chodził sobie kiedyś po cmentarzu żydowskim w Paryżu, podchodzi facet i pyta czy może kadisz potrzebny, może zmówić. No to J. zaprotestował, że jaki kadisz, przecież 10 chłopa potrzeba (i to starszych braci w wierze) - dla nieobeznanych to się minjan nazywa. Na to facet z uśmiechem: Przecież ti taki duży cmentarz, na pewno jest na nim 10 mężczyzn! ;-)

    Panie kolego, tak sobie myslę, że trzeba by się kiedyś wybrać na ten 'choleryczny' cmentarz (gdzieś tam w okolicy ino dalej jest)...

    OdpowiedzUsuń
  27. andy - mjr-s18 maja 2010 03:23

    Link extra, tak wygląda jakby pod tym KLIK jakis plik audio z moim ględzeniem był ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. oki, to ja moze dam glos po 20 tej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda jakbyś tylko z tą kobitą za tobą kadisz walił bo oczka zamknięte, może Dżej-dżej przynudzał ...

    OdpowiedzUsuń
  30. upraszam raczej niedużo po 20 bo potem mam 'gorący czas' przed zakończeniem zmiany

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawaj te linki od dory cichociemna paskudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. tylko NIE PASKUDO !!!;>>>

    http://meteor.turystyka.pl/amfiteatr-klodzko,klodzko.html

    http://meteor.turystyka.pl/nadrzeczna-klodzko,klodzko.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic nie pamiętam, widocznie w jakieś "głosy" wsluchałem się ;-) Moc nie waliłem, nawet piwka bezalkoholowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. chociemna to ja jestem,no zeby az paskuda,to moze i nie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. naświetl mi kochana co to znaczy CHOCIEMNA ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. dzięki za linki

    sory za paskude ale ja sie tu wymądrzam a tu wszystko obgadane za plecami ..

    OdpowiedzUsuń
  37. mysle wstepnie ze taki domek 6-os za 180pln w tym amfiteatrze to idealna sprawa dla nasz

    zadzwonie tam i sie rozpytam

    OdpowiedzUsuń
  38. andy - mjr-s18 maja 2010 09:09

    Dio umarł
    http://uk.news.yahoo.com/5/20100517/ten-black-sabbath-star-ronnie-james-dio-8a3eada.html

    OdpowiedzUsuń
  39. I..I
    IIII
    'II'

    42 rocznik, 6 lat starszy od Ozziego

    OdpowiedzUsuń
  40. droga Tuv,no nie wiesz? tak tajniacząca sie z letka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. te pieprzone dziady z kłodzkiego Amfiteatru podali do siebie kontakt komorkowy platny 2,56pln/min, i tylko taki, obsrywam ich z urzędu za kurestwo biznesowe

    ale zadzwonie do "Pokoje gościnne, Kłodzko-Zacisze, Czarnieckiego !A, od 35pln"

    OdpowiedzUsuń
  42. się w język ugryzę na temat;>>>
    skadinąd świetny pomysł - musze i ja tak zrobić.Będzie jakis zarobek;>>>

    ale,ale - jak tam wielka woda?

    OdpowiedzUsuń
  43. Wielka Woda do lata opadnie, spox ...

    Jak tam z wami na ten 19.06????
    Bo czas nagli!

    Mamy pociąg pospieszny 18.06 z Centralnej 21.10, na miejscu 2.30 :))))
    4h drzemki i walimy dalej
    ładny plan??

    OdpowiedzUsuń
  44. jest OK :)
    może być jedziemy:)
    chcialam zadzwonić,ale skoro czas nagli:)

    OdpowiedzUsuń
  45. plan pikny.Ale plany mająto do sibie że nigdy do konca nie wiadomo.
    cza,cza,cza,cza...:)

    OdpowiedzUsuń
  46. pierdu-gwizdu sianokosy czyli defetyzm i mydlenie oczu :P

    rezerwuję ten APARTAMENT
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  47. %#@%$!!jakieś puste komcie mi tu l;atają;>

    jest dobrze .NO JEST DOBRZE JEDZIEMY:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty