Sex, drugs & rock'n'roll

Jestem jednym z podopiecznych Domu Spokojnej Starości 'Jutrzenka'. Należę do grupy 'Starszaków'.
Rada Starszych grupy zredagowała i wysłała list do Led Zeppelin, że strasznie ich wszyscy kochamy a oni w odpowiedzi poprostu ... przyjechali pograć dla nas!
Siedzieliśmy na pampersach tuż przy estradzie podrygując w rytm muzyki. Zamiast Bonza tłukł elektroniczny drummer. Robert nie śpiewał tylko oparty o wzmacniacz grał na tamburynie. Wokal ciągnął Jan Paweł I ubrany w biały garnitur do czarnego basu. Jimmy jak zwykle we frędzlach i cekinach miotał się z dwugryfowym wiosłem. Byli starzy ale nie tak jak my. W trakcie koncertu, ubrane tylko w kuse fartuszki pielęgniarki z różowymi, króliczymi uszami roznosiły nam pigułki .. Na bis zagrali polską wersję 'When the Levee Breaks' zatytułowaną 'Gdy puszcza zwieracz' - szał na kortach!!
Później była dyskoteka aż do kolacji :)) A potem to się obudziłem.



 

Komentarze

  1. dużo mięsa z grilla

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam napisać - wały Kozanów ?

    acz pomyślałam macie własny armagedon - JAK U WAS ?

    OdpowiedzUsuń
  3. zamiast wały Kozanów napisałaś orzechy???
    my nie mamy tv to nic nie wiemy o kolejnych wałach ...
    Ani w Wawie ani pod Wrockiem

    Nasz prywatny armagedon polegał na remonciku zalanych zimą sufitów

    odbył sie w miniony weekend siłą kumpla z pracy i już jest po :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. orzechy napisałam świadomie:)

    a wały mię się nasunęły w temacie grilla - ludzie przychodzili na Kozanów przy grillu oglądać walczących powodzian.

    co do sufitów - współczuję parszywa robota bo trzeba łeb zadzierać i ręce podnosić;>
    Miejmy nadzieję że dach na następna zimę będzie sprawny.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ...
    jak napisałem remoncik odbył sie siłami najętego kumpla
    nasza rola to przenoszenie rzeczy i sprzątanie po więc więcej było nerwów niż potu :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. andy oftopicznie24 maja 2010 09:22

    http://wiadomosci.onet.pl/1610861,720,1,kioskart.html

    choc to chyba jakieś bajdy tak mnie się wydawa

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Nie chcą ich ani tajne służby, ani jednostki specjalne, ani wojsko. Wszystko przez to, że służba w obcej armii to przestępstwo ścigane z urzędu, za które grozi 5 lat więzienia.'

    i wszystko ...

    OdpowiedzUsuń
  8. tak sie patrze i patrze na te fotke i już wiem co mi przypomina!
    Głowa Planta!
    Burza rudych loczków prześwietlona na durch ..

    jak cie pierwszy raz ujrzałem z krawężnika :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. andy - mjr-s25 maja 2010 03:25

    E tam, una gładsza od Planta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. tuv przez zęby25 maja 2010 03:50

    łon najwyraźniej chce w kły;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ale nie paraduje jak Robercik z nagim torsem ...

    OdpowiedzUsuń
  12. z Veroną załatwiłem przeniesienie na 26/27 cze
    pani powiedziała że najwyżej da nam wielki 2pokojowy apartament za te same piniendze bo 'nasz' już był wstępnie zarezerwowany

    OdpowiedzUsuń
  13. kurdę od ran NIC SIĘ NIE DZIEJE WYJĘ Z NUDÓW i niepokoju of cors bo brak klientów wiadomo ni wrózy najlepiej a tu nagle NAGLE WCHODZI KLIENT i TY dzwonisz,i wchodzi kurier i wbiega dostawca.
    Kużwa ani se nie pogadałam,ani nie sprzedałam towaru a teraz znów NIC się nei dzieje;>>>

    A Młodą chciałąm oskalpować bo nagle sobie wczorja przypomniała że kolega zaprosił ją na wesele bo INACZEJ UMRZE Z NUDÓW bo o czym tam z tymi ludźmi będzie gadał.I zaprosił juzmiesiac temu a ona se dopiero teraz przypomniała.;>>>>

    Mam dość bachorów;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty