Nasza Kochana Policja


Ostatnio zastałem skrzynkę pocztową wyrwaną.
Po wizycie na poczcie okazało się, że zniknęły 3 przesyłki z allegro - no to poleciałem na komendę.
8.30 rano.
Dyżurny z żalem zapodaje, żw WSZYSCY pojechali na strzelnicę i NIC nie da się zrobić. Bardzo się ucieszyłem słysząc że policaje uczą się strzelać mimo to uparłem się złożyć DONIESIENIE o WYKROCZENIU.

Mam czekać - przyszedł dostawca pizzy którego obrabowano z przesyłki i nawiedzona babcia co wysłała rozwiązanie krzyżówki z 'SE' ale nie dostała obiecanej nagrody - wszyscy czekać!

Po małej półgodzince schodzi po mnie młoda panienka ze 45 kilo w czerwonych kozaczkach i prowadzi na pokoje gdzie podaję imie ojca matki zakład urodzony zameldowany pesel wszystko wg sztuki.
No i udało się nam spisać to doniesienie .. :)))


PS1
Znaczy się jestem DONOSICIELEM?
PS2

W Miednicy robimy m.in. blachy policyjne i (uwaga andyś!) łańcuchy sędziowskie ku chwale ramion Rzeczypospolitej

Komentarze

  1. Nie daj się zbyć, wszystko na papiórku!

    Lalka na łąńcuchu - tak mi się skojarzył kryminał maklina

    OdpowiedzUsuń
  2. o notkę zniknąłeś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. to była NOTKA PRÓBNA czyli PRZEJAZD TECHNICZNY
    przepraszamy

    OdpowiedzUsuń
  4. to tak jak i ja :) mam nadzieje,ze juz wiecej nie bea mnie ciągać,ale kto wie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty