Pecet






Został na zabieg u wertrynarza, odbieramy staruszka wieczorem ....

Komentarze

  1. trzym sie Pecet! (o też klaki, calkiem jak na naszym kocyku)

    OdpowiedzUsuń
  2. kudły są malutkim minusikiem w morzu plusów

    OdpowiedzUsuń
  3. u weta:
    uśpiliśmy Peceta, pytam o której będzie można go odebrać, pan doktór na to:
    - zadzwonię, mam dzwonić do pana czy do córki?
    :/

    OdpowiedzUsuń
  4. hłe,hłe,lekko pan dohtór pzresadziłbył,az na tatusia to nie wygladasz,pff :)
    aczkolwiek nie ujmuję tu M kwitnącej urody :)

    no i jak sie Pececik czuje? biedulek

    OdpowiedzUsuń
  5. hyhyhyhy;))))
    ja juzsięgryzę w język,jak kiedyś powiedzialm do goscia PIĘKNĄ ma pan wnuczkę a łon na to - moja żona to ;>>>>

    ale co Pecetowi ?
    jak się cuzje ?
    co mu robiliście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. kłopoty z ząbkami czyli, jak to ujął p. doktór -'sanacja jamy ustnej'

    właśnie pacjent wymiauczał na mnie pierwszy od przedwczoraj posiłek ..

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że zwierzę poddane narkozie myśli że umiera, a potem jak się wybudzi jest pewne że zmartwychwstało

    to co Pecet wyczyniał w nocy przechodziło wszelkie pojęcie, no ale skoro zmartwychwstał to nieludzkim byłoby opierdalać go za radość życia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. niezle to ujałes:)moze i tak jest, bo kto to wie co zwierzak mysli, ale boi sie na pewnoi jest zaskoczony,i mysli ze mu sie zle robi. Ja juz sie boje jak to bedzie z mlodym ,kastrowanko czeka,bo lada chwila zacznei znaczyc teren.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyczyniał bo moze go bolalo?
    nie wiecie bo nei potrafił powiedzieć bidulek.
    No i jak on teraz będzie jadł?
    same papki?
    coś tam wspominaliście że dziąsła się zrobią pancerne,ale wiadomo to ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jeszcze nic nie wiadomo. Zębów mu nie wyrywali, tylko czyścili. Zmiana koło dziąsła, która wyrosła mu przez ostatnie 1,5 miesiąca nieładnie wygląda, więc wzięli wycinek do zbadania... Bida jest, bo kawałek łapki mu ogolili, żeby zbadać krew, wczoraj wieczorem był mocno trącony. Dzisiaj rano rzucił się na jedzonko, mimo że w nocy puchę opędzlował, wcześniej polował na moje ręce pod kołdrą.
    Z drżeniem serca czekamy na wyniki badań...

    OdpowiedzUsuń
  11. zauważyłam że koty to zaraz bo cięzkim zabiegu/narkozie dyrdają do miski z żarciem;).
    No nasza biedna koteczka po kastracji czołgała się do mich nawet by nei jesć a zobaczyć że MA jedzenie w zasięgu mordki.

    znamię też by mnie martwiło;/,musze swojej zajrzeć do pyska bo troszkę się wystraszyłam.
    Trzymam kciuki za kiciora,da radę sierściuch:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra gdzieś w wieku 10 lat miała problem epistemologiczny po wyczyszczeniu chomikom chomikarium: Co też one sobie MYŚLĄ widząc nietypowo czystą chałupę? (A bałaganiły ostro) :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pecet wczoraj po otwarciu koszyka od razu zrobił wielokrotny obchód włości, czy przypadkiem czegoś mu nie wyniesliśmy... No i był kłopot, bo domagał się otwierania wszystkich drzwi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Koty chyba lubią mieć wszystkie drzwi otwarte... Coś wiem o tym jak byłem catsitterem... Skoki na klamke o czwartej na ranem i zabarykadowywanie się szafką albo wstanie i gonitwa za nią z kapciem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyszedlo Pan na wywiadowke, opowiadam o przebiegu kariery mojej uczennicy, a na koniec mowie "Moze Pan powiedziec wnuczce,ze Mikolaj przyniesie jej prezent pod poduszke..., Pan na to, ze to jego corka..." Skad mialam wiedziec, zawsze przychodzila mama.
    Z drugiej zas strony, kiedy mi uczen przeszkadza traktujac mnie jak szczeniare, to mowie mu wtedy " ... , moglabym byc Twoja babcia, wnusiu..."

    OdpowiedzUsuń
  16. Kicia (ponad 10LAT) co prawda ostatnio podupadla na zdrowiu ale mocno trzyma kciuki za Peceta!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze jest
    ale trzymaj dalej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty