Mecz ...

... pierwszej ligi siatkówki mężczyzn Neckermann AZS Politechnika Warszawa - Pamapol Siatkarz Wieluń, 15 kolejka fazy zasadniczej, sobota 27.02.2010, Arena Ursynów.
Politechnika jest na 8 miejscu o punkt przed Pamapolem. Pierwsze 8 zespołów po fazie zasadniczej wchodzi do play offu, dwie ostatnie (czyli 9-ta i 10-ta) walczą o pozostanie w l Lidze a więc to mecz praktycznie o WSZYSTKO.
Do tego w AZS-ie gra mój ulubieniec, przyjmujący, reprezentant Ukrainy Serhij Kapelus*


  VS  


Sto lat nie byłem na meczu profesjonalnej siatkówki, onegdaj bywało inaczej, właśnie wirtualnie kupiłem bilety i bardzo się cieszę, przy okazji odwiedzę, też dawno niewidziany, Kazoorów.

Komentarze

  1. wezmne z Kazoorów moją elektryczną, ruską maszynke do mięsa ze śp. Stadionu, mam już osełki do ostrzy i będziemy Pecetowi-chorutkowi jedzonko robić a na inaugurację dla siebie zrobimy tatarka FULL-WYPAS z extra wołowinki z żółtkiem, cebulką, korniszonkiem, grzybkami mary, wędzoną rybką i garścią świeżo mielonego pieprzu - mniaaaaaaaaaam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ponoć bardzo dobre i sprawdzone miesko na tatara można zakupić w Biedronce;)
    widziałam nawet te paczuszki,musże spróbowac.
    A tatara WIEKI temu jadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. nasz gotowy tatar z biedronki jest do dupy!!!!
    zmielony na miazge i z żyłami

    trzeba kupić extra woła i powykrawać jeszcze sam mniód a odrzuty w gulasz ..

    miało być o sporcie a my o żarciu oczywiście :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. A o którnej ten mecz, może jakie piwo czy cuś przedtem ze mnom? Popołudniowe i dalej mnie urządzają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieramy się wcześniej na placuszki rabarbarowe do Jolki, może da radę Cię wkręcić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. * piękna hala, słaby mecz
    * przegrali 2:3 w kiepskim stylu
    * 'Sergio' Kapelus zdobył 36% punktów AZS
    * wyszliśmy przed tie-breakiem bo mie szlag trafił
    * staruszek Marcin Nowak jak wino

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty