www.bialy_kozaczek.pl





Komentarze

  1. cholera podrapać się trudno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. załapałam BIAŁEGO KOZACZKA:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. minuta i 29 sekund to nie jest zły czas ...
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie śmieszne;>

    Dzięki za zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAWSZE możesz na nas liczyć!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ożesz ty orzeszku, współczuję, niech malo swedzi i szybko sie goi

    ale za to jaka zgrabna jaszczurina na kozaczku,fiu,fiu

    OdpowiedzUsuń
  7. jaszczurzyna,pewnei z tego kompletu?:)))
    ale teraz mam zagwozdkę.
    BYŁA wcześniej czy nie?
    Czy tak się skupilam na kozaczku iż wydała mi sie tylko chwostem czy zdjecie zamieniono?
    A!A!A!

    OdpowiedzUsuń
  8. A!!!!!!!!!!!!
    a ja zlikwidowałam belkę i REKLAMY !!!
    już nie potrafiłam wytrzymać jak ciągle mi sie pojawiało:sprwdż swoje I lub też poznajd date swojej śmierci'>>>>>>
    No,nie jest to mój osobisty wynalazek koleżanki blogowej DS i wielką ci ona istoą dla mnie teraz jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. kompinujo z tym kozaczkiem - mowie Ci:)
    zwierza wczesneij NIE BYLO:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moge pozyczyc drut do robotek recznych w razie swedzenia:)
    oby malo swedzialo!

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE BYŁO !!!!!!!!!
    fakt.I widać było pomarańczowe cudeńko ktore i ja mam:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. od wczoraj mieszkadełko nam sie zajaszczurczyło ...

    w ramach pamiątki z Lubelszczyzny zakupiłem w Liedlu (gdzie to było???) gdzieś na trasie zestaw tuzina bajecznie kolorowych jaszczurek i porozklejaliśmy je wczoraj na akryl pod sufitami i na ścianach i jest cudnie!!!

    marzyłem o tym od czasu 3$-wych noclegów w Stambule z jaszczurkami buszującymi po ścianach :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. o dżiiiza jak to usunąć????
    znaczy belke i lekramy ...
    też bede DS-sa błogosławił jak pomoże mi to sprawić bo wkurwiające som one NIEMIŁOSIERNIE !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co, odpukać, nie swędzi. Chociaż dzisiaj przez chwilkę, jak opuściłam nogę, swędziało w miejscu pierwotnej opuchlizny. Tylko tam ciężko się dostać... Druty też mam. Może nawet zacznę dziergać z nudów... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. tę funkcję dorzucić do head


    w body OnLoad wywołać
    onload="preczbelka()"

    OdpowiedzUsuń
  16. taaaaa,wyślę ci mailem;>>>

    OdpowiedzUsuń
  17. :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja tez ten kod poroszę bo belka jeszcze ale reklamy wpieniają mnie (np każą mi oglądać tyłek dody wiecie państwo)...

    OdpowiedzUsuń
  19. Plus jakaś łopatologiczna instrukcja z arkuszy stylów motylów nienajmocniejszy jezdem...

    OdpowiedzUsuń
  20. tuptam na maila

    OdpowiedzUsuń
  21. zadziwiające ,ze te reklamy to jakos pod wlasciciela czy nazwę bloga wybieraja,mowie wam siedzą tam bardzo nudzące sie ludziki i sie bawią wczepianiem reklam ,bo np pytanie do Majora -sprawdz czy jesteś hardkorem,no cudo!:)

    te IQ i daty smierci to daja kazdemu,chyba ktos memento mori z lektur zapamietał:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dora - to maszynki skanują słowa i podczepiają te pasujące (a o IQ i smierci to wszyscy mają z uatomatu). No sharowałem się i belkę zlikwidowałem (choc gupio wygląda bo psek biały został) a reklamy zostawię na zaś potem bo się bojam że spieprzę coś a wkurzon wielce jezdem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. w sumie to teraz wystarczy WYMIENIC funkcję z belką na tą drugą z belką i reklamami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Andy mowisz maszynki,a nie takie male stworki co to wszystko slyszą i widzą;)?

    OdpowiedzUsuń
  25. ciiiiiii, oni siedzą w żarówkach i WSZYSTKO widzą ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty