Są ludzie i parapety


Oto e-mail wysłany przez Ciebie do Użytkownika jozef_ej
Data wysłania e-maila: sob 18 lip 2009 04:05:43 CEST.
Strona z przedmiotem: Rower miejski Herkules damka tutystyczny Trekking

Treść wiadomości:
Witaj

Kupiona damka Herkules okazała się mieć dużo ukrytych przez Ciebie wad.
Specjalnie dzwoniłem żeby się spytać o stan roweru i okłamałeś mnie wrednie mówiąc, że wszystko jest OK.
1. urwany zaczep od osłony łańcucha - puścił zgrzew i trzeba będzie przyspawać (ktoś nieudolnie usiłował przykleić)
2. skajowe obicie siodła odleciało wraz z gąbką przy pierwszym użyciu, nie do naprawienia (ktos usiłował nieudolnie kleić)
3. wyłamany zaczep linki w manetce zmiany biegów, absolutnie nie do naprawienia, oczywiście biegów zmieniać się nie da (ktos usiłował nieudolnie kleić)
4. dzwonek nie działa bo pokrywa jest wbita do środka

Od lat używam Herkulesów miałem 2 szt zanim kupiłem od Ciebie trzeci

Proponuję dwie wersje wyjścia z tej niemiłej sytuacji:
1. Wysyłasz mi w ciągu tygodnia 2sz dobrych manetek takich jak ta popsuta wraz z 4szt spinek mocujących koniec linki zmiany biegów do gwintowanego zakończenia łańcuszka w piaście, sam se kupuje siodło i dzwonek, spawam zaczep i dostajesz 'pozytywa'
2. Jeśli to dla Ciebie szybko nie zdobycia zwróć mi przelewem 120PLN, dostajesz 'pozytywa' i zapominamy o sprawie
Jeśli sie nie dogadamy, walę 'negatywa' i powiadamiam allegro o złamaniu zasad.

Fotki wysyłam na maila.
oczekuje rychłej odpowiedzi
mój tel xxxxxxxx
pozdrawiam

mjr-s



Dnia 13-07-2009 o godz. 16:40 Allegro - Aukcje OnLine napisał(a):



Witaj jozef_ej!

Wybrane opcje dostawy - mjr-s













Nazwa Rower miejski Herkules damka tutystyczny Trekking (numer: 675657384)
Forma płatności Płatności Allegro
Sposób dostawy Przesyłka kurierska: 40,00 zł
Adres do wysyłki Adres do wysyłki z ustawień konta w Allegro:
Mariusz xxxxxx
xxxxxxxxx
02-495 Warszawa
Faktura VAT Nie



W tym formularzu nie ma informacji żeby przesyłka była dostarczona po godz 16 !!!



POPATRZ DOBRZE CO WYSYŁASZ , A NIE MASZ DO KOGOŚ PRETĘSJE !!! BO JA TU NIE WIDZE ŻEBY KTOŚ MNIE INFORMOWAŁ O PRZESYŁCE PO 16


Rower wysłany jest całkowicie sprawny !!!


Masz  2 HERKULESY i chcesz mnie naciągnąć na części które masz zepsute , z jakiej okazji mam ci wysłac 2 manetniki i 4 spinki .


W rowerze jest jeden manetnik i 2 spinki !!!!!!!!!


SPRAWA JEST JASNA MASZ 2 HERKULESY ZEPSUTE !!!


PO PROSTU CHCESZ MOIM KOSZTEM NAPRAWIC SWOJE ZŁOMY !!!


Z NIECIERPLIWOŚĆIĄ CZEKAM NA NEGATYWA !!!


OCZYWIŚĆIE JA TEŻ WYSTAWIAM CI NEGATYWA !!!


 E-MAILA KTÓREGO OTRZYMAŁEM OD CIEBIE Z WYŁUDZENIEM PIENIĘDZY ALBO CZĘŚCI PRZEŚLE DO ALLEGRO I ZGŁOSZE TĄ SPRAWE NA POLICJE



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprzedający przypomina o zawarciu transakcji (oferta nr 675657384) 
18 lipca 2009 22:54  od Allegro - Aukcje OnLine <powiadomienia@allegro.pl>





Witaj mjr-s!

Przypomnienie o zawarciu transakcji



Kupiłeś przedmiot nr 675657384
Nazwa:
Rower miejski Herkules damka tutystyczny Trekking, 675657384
Data zakończenia: pon 13 lip 2009 11:45:36 CEST
Sprzedający: jozef_ej

Sprzedający poinformował nas, że do tej pory nie skontaktowałaś/skontaktowałeś się z nim w celu sfinalizowania transakcji.

Oto wiadomość od Sprzedającego:
Gratulacje, kupiłeś sprzedawany przeze mnie przedmiot. Jednak do tej pory nie dostałem od Ciebie potwierdzenia zakupu przedmiotu.
Proszę o kontakt ze mną pod adresem: kajetan14@wp.pl


Komentarze

  1. Facet kwalifikuje sie do uduszenia... W ogóle nie quma i idzie na bezczela, negatyw za sam ton maila nie mówiąc o reszcie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty