Mój ptak rozwinął skrzydła ...









...... na gumce.

Komentarze

  1. Kosmaty tytul notki, kosmata tresc, hehe.
    Podaje namiary na siebie,
    od listopada nie dawalam znaku zycia:
    l: kiciol
    h: miciol

    OdpowiedzUsuń
  2. eee tam kosmate - raczej quasipierzaste :)

    dobrze że jesteś ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinga złapała wczora gumę pod bazarkiem przy al. Lotników ...
    :((

    OdpowiedzUsuń
  4. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
    ale ten ,takie pirzaste z rozwinietymi skrzydłami to raczej GUM nie łapią nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. A bo tam często szkło z opakowań po piwie lub "winie" leży... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ptak na gumce,gwozdzik wetkniety,koniec swiata ,ja nie wiem ,
    czy to uchodzi panie temu rumaku?

    OdpowiedzUsuń
  7. tuv:
    nie Orzeł* złapał (bo sam gumowy :) tylko Pinga (nosiciel) ...
    już ma nową oponkę i dętkę bo stare w strzępy poszły

    * jak on pęęęknie wiatr łapie w skrzydła na zjazdach, no mnióód! :))))

    andy:
    a nie Wąż on był?

    OdpowiedzUsuń
  8. na gumce to on ma skrzydła coby sie majtały wdzięcznie!
    (troszku Małysza przypomina, nie?)

    a goździki są la pięknoty ogólnej, no

    taki mam gust odpustowy i będę go bronił nawet przed plutonem egzekucyjnym, howgh!

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. imponujący hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. No wąż ale o upierzenie mnie idzie. Ale widzę, że ja tutaj niepotrzebny bo sporo ornitolożek się zebrało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no z tym małyszem to juz z lekka przesadziłes:)))))) bo ten drapieżczy wyraz bijacy z dzioba i oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie sie o ten ROZKROK rozchodziło ...

    OdpowiedzUsuń
  13. cała przyjemność po mojej ...

    GUM - gosudarstwiennyj uniwiersalnyj magazin a takoż główny urząd miar

    OdpowiedzUsuń
  14. jeden ptak a takie poruszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale jaaaki!!!!

    i do tego w dziobie ma piszczke, jak sie go nadusi to skrzeczy JAK PRAWDZIWY
    :))

    OdpowiedzUsuń
  16. andy z offu a.k.a. the strangler9 czerwca 2009 05:55

    Ale delikatnie dusić proszę...

    OdpowiedzUsuń
  17. only gentle press ..

    OdpowiedzUsuń
  18. no chyba bym NIE chciala takiego skrzeku uslyszeć zza plecków;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty