Kościół Wolnych Chrześcijan

Zgromadzenie Chrześcijańskie
Ursus - Ogińskiego 14

Przepiękny cis zwrócił moją uwagę a pod nim - cuś jak KAKAOWIEC!!
Wlazłem na teren żeby przyjrzeć się i przepytać, rozgrzebana zakrystja ..
Pytam a oni z ogniem w oczach żebym wstąpił do ich kościoła skoro Pan tak ścieżki me skierował hej!
Ponieważ podejrzewałem (po tych ogniach chyba) że 'wstąpienia' nie rozumieją dosłownie tylko raczej organizacyjnie więc uciekłem i zdjęcia porobiłem zza płota.





PS
Niestety to nie był kakaowiec (po necianych konzultacjach się okazało).
Cuś mnie un prześladuje, z Kuby przywiezłem liść z tymże podejrzeniem, co jest?
Może ktoś wie co to jest ten krzak na foto? 

PS2
Bracia plymuccy :)

Komentarze

  1. http://ekumenizm.wiara.pl/?grupa=6&art=1044881885&dzi=1043753040

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty