Błogosławiony ubogi duchem między niewiastami




/© Copyrights by andy/

Komentarze

  1. i nie łamia was kości?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź no łaskawie wywal to zdjęcie a la Hitler bo zęby mnie bolą od patrzenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym akurat przypadku przeciwreumatycznie działała łaskawa aura i flaszeczka trafiejnego Grant'sa ...

    OdpowiedzUsuń
  4. a zdjęcie ala Dżingis Chan albo Attyla byłoby mniej bólotwórcze bo dalsze dziejowo?
    spróbuj ze trzy dni wytrzymać ..
    gdyby sie nie dało polecam zgłoszenie naruszenia zasad netykiety - może mnie ocenzurują, albo i całkiem wymażą i będzie po sprawie
    chyba, że to przymiarka do dyskusji o granicach wolności ekspresji w przestrzeni publicznej - wtedy poproszę o głos deczko bardziej merytoryczny (załączam jeszcze mojego dziadka do kompletu)
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziadka nie ruszaj - wtedy była moda na takie wąsy - mojego Dziadka mogę też wywiesić z takim owłosieniem, ale nie o to chodzi.

    Primo - możesz sobie wieszać oczywiście co chcesz - Twoje - za przeproszeniem małpy. I ponieważ cenię wolność słowa pozwoliłem sobie napisać co myślę powołując się na estetykę (ona też jest 'merytoryczna'). Secundo - do Ciebie to po prostu nie pasuje, tzn. poglądy i działalność kolegi Adolfa, a nawet przyjmując, że chodzi o prowokację dla czystej prowokacji (czyli wygłup niestety nie młodzieńczy tylko wieku średniego, he he) to tym bardziej utrzymuję, że dla mnie jest to bardziej bolesny widok niż gołej dupy (nieuzasadnionej dupy bo czasem ona jest bardzo zasadna).
    Tertio - to była prośba a nie próba ingerencji i nie potrzeba od razu wytaczać armatki wolności słowa. Jest wolność wywieszania, jest i wolność nieoglądania.
    Quadro - a gdzie mundur hitlerowski do cholery? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. adam_ski (portwajn)12 maja 2009 16:47

    ja przepraszam, ze miedzy wodke a zakaske, ale imho skojarzenie z 18 nie jest jedynym, a nawet moze nie powinno byc pierwszym jakie sie nasuwa (no chyba ze znany jest jakis kontekst pozadosłowny tego zdjęcia o którym Andy wie a ja nie). Mnie szczerze mówiąc przyszedł do głowy raczej Flap, mimo miny surowej

    OdpowiedzUsuń
  7. OK, dziadka zabieram ale bede sie upierał, tylko później bo mam w robocie armagedon ..

    OdpowiedzUsuń
  8. dżizaaaaaaass! wypierdol to zdjecie ! popieram andyego.
    Brrrrrrr,major jak się lubięę tak na to patrzeć nie mogę:)
    A z Flapem jakoś nie widzę podobieństw niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Vox populi, vox Dei!

    OdpowiedzUsuń
  10. czepiać się wąsika to na wyrywki ale że nawiedzenie x-menowe to ni-hu-hu!
    eeeech-wzdech...

    OdpowiedzUsuń
  11. kajam się waszmości kajam:)
    sama się dowiedzialam dziś,przed godziną że jakowyś noclego sobie kurna w Wawie załatwił!!!!!!
    aaaaaaaaaa,mam nadzieję że i ja w końcu się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebawem pewnie jakąś leżankę zakupię do salonu, to będzie można nas nawiedzać w skromnych progach ursuskich...

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym sezonie tylko szezlongi są modne...

    OdpowiedzUsuń
  14. stoi w koncie i sze zląk ..

    OdpowiedzUsuń
  15. thx Głosie Wołający na Puszczy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aa,to się moze załapię bo osobisty jeszcze kilka razy w tamte strony jeździć będzie.A Warszawa mnie korci.
    Nocy Muzeów zazdroszczę .U nas w mieście niespecjalnie jest co oglądać a na dalsze wycieczki samej ni mom chęci:).

    OdpowiedzUsuń
  17. sze może i zląk :0,ale n onym się raczje PIĘKNIE wyglada choć niekoniecznei wygodnie śpi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bedzie git, spokojna makówka, żadnych szezląków!
    :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty