Bóg, Ojczyzna, Rodzina



Komentarze

  1. jak wrażenia z Gomorry? Nieźle się chłopak wpakował pisząc tego hita...

    OdpowiedzUsuń
  2. Majore,cmok,dyg i głosne 100 lat. (kurde wczoraj padłam na pysk,wiec dopiero dziś)
    trzymaj się chłopie zdrowo ,zwiedzaj obce kraje , badż szczęsliwy ile wlezie

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego z okazji urodzin! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa właśnie ! cmok wodniku:) !naj,naj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję wszystkim pięknie

    k zażaljeniu, dień rażdienia, tolko raz w gadu ...

    btw: nasza-klasa to niezły wynalazek :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da Ci ojciec, nie da Ci mama, tego co może dać Ci Obama.

    OdpowiedzUsuń
  7. trener II klasy10 lutego 2009 03:43

    Łubu dugu niech nam zyje gospodarz tego blugu! Niech żyje naaam!
    To mówiłem ja, Jarząbek Ryszard.

    A w piątek nie mogłem bo byłem w delegacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Trener - Wacław Jarząbek, Prezes Klubu - Ryszard Ochódzki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam brata! Też trenera! I ten Bareja mnie nie dopuścił do filmu to sobie tu pośpiewam, a co! Razem z wesołym Romkiem co ma na przedmieściu domek!

    OdpowiedzUsuń
  10. sir Henry Morton Stanley born 28 jan 1841 somewhere in Wales

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty