Pierdzioch z kiszoną kapustą specjalnie dla Młodej

Osmażamy na oleju mieloną wołowinkę i do gara ...
Grzyby .. i do gara ..
Cebulę .. i do gara ..
Kiszoną kapuchę tyż .. i do gara ..
Poprawiamy ząbkiem czosnku, świeżo mielonym czarnym pieprzem, solą i czarnuszką (od bidy może być kminek).
Jak się wszystko ładnie poddusi dorzucamy łazankowy makaron (ale już dente! :) ..
Mieszamy wszystko dokumentnie na ogniu aż sie pooblepia, dojdzie i na talerz ..
Ja sobie posypałem jeszcze pokruszonym 'lazurem' ale to niekoniecznie.
Pierdzi się po tym jeszcze, o dziwo, lepiej niż po pierdzioszku :)

Komentarze

  1. Do pracy wzięłam sobie dzisiaj w jednym pudełeczku pierdzioszka i pierdziocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. He he, zaczynam żałować, że nie mam drugiej dupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. z jednego w dur,
    z drugiego w moll ...

    OdpowiedzUsuń
  4. O przepraszam, na dur się szczepiłam, a na mole mam lawendę.
    Żadnych dysonansów nie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś było ostatnio o harmonii sfer :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpatrywał się jakiś pięknoduch
    w iluminację niebieską,
    w kwiaty gwiaździstego ogrodu -
    i rozgadał się, z łezką w głosie,
    o niezmierzonym kosmosie,
    o harmonii -
    o logice -
    o cudzie -

    Ktoś mu przerwał:
    "A ziemia i ludzie?"

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat z Lema (a może nie)
    A cóż to za robot piekny i młody
    i cóż za robotniczka?
    Ona mu daje z dzbanka pentody
    a on jej wtyczki z koszyczka.

    PS. Wtyczki to żadna aluzja do tematyki notatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi się smaczek zrobil.mam młodą wieprzowinkę,chyba tyż moze być co nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. w pentodowym chruśniaku ..
    albo:
    robotniczka jak pentoda ...

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsza jest młoda owieczka ..

    ale gdzie teraz taką znaleźć?

    niech zatem będzie świnka - idź młode do Młodej
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, chciałbym to zobaczyć... W którym miejscu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo..
    wyszło szydło z worka
    świnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za dużo (rysunków) Lema ostatnio - on takie śmieszne dziwadła rysował i to mnie zainspirowało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie najbardziej zafascynowała lemowa trójnożna 'kobieta-taboreta'

    OdpowiedzUsuń
  15. zamówiłem 2 bilety do Rampy na Hemara na 5-go grudnia na 19-tą ...
    ciekawe kto pójdzie???
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty