Kwachożłopy

Zanabyłem bileciki na Acid Drinkers'ów w Stodole.
Małej to obce mocno, co to będzie?

Komentarze

  1. nie łam sie, wytrzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Ci dobra kobieto za słowo łaskawe ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech watę do uszu wsadzi. ja po mechu to do dzisiaj przygłucha jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. rolling, rolling, rolling on the river ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrzymam. Za to będę miała z kim pójść na Okean Elzy, jak przyjedzie do Polski ;-))) Taka mała interesowność, he he

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam... Wata, to żeby uszko rozgrzać - porządne tłumiki mam już naszykowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bileciki do kontrolki!

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale GDZIE JEST MOJA SEKSUALNOŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  9. nie, żebym sobie bez niej rady nie dała, ale zawsze warto wiedzieć, gdzjeż ona (precyzja itd).

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś jedzie na Lelonki i jutro możesz odebrać od M. w pracy

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro jedzie, to chyba raczej "pociąg", a nie "seksualność"...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy okazji, razem z seksualnością dostaniesz cacko z dziurką dla Słodkiego Maleństwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. no więc co do Słodkiego Maleństwa, to właśnie stópki słodkomaleństwowe osiągnęły rozmiar moich i chodziłam w niedzielę w SłodkomaleńStwowych butkach po lesie :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty