Po prostu Mech


Popłynąć gdzieś na koniec dnia
zatrzymać na chwilę czas
zobaczyć znów Twoją twarz
dać Ci poznać cały raj
zostawić wszystko, uciec gdzieś
otworzyć serce, podnieść się
poznać wreszcie Twoje prawdziwe ja
Nie widzieć nic, poznać dotyk dnia
i cenić to co dał nam czas
Jesteś gdzieś tu i nie uciekasz już
mam Cię w ramionach pod nocy ochroną
Każdy dzień nadzieją jest na noc tylko z Tobą
Kochaj bo już nadszedł ten dzień
Nie widzieć nic, poczuć dotyk dnia
Mieć Cię w ramionach SILNĄ i SŁABĄ
Ważne jest to co ważnym tylko teraz jest
więc nie bój się, zanurz się w sen
(solo na wiośle)
Płynąć pod wiatr
na koniec świata na koniec dnia
i całkiem bez słów powiedzieć że ....

Komentarze

  1. 11.05.2008 15.00 Powsin

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały idzie jutro do kumpla, który jest synem biznesmena i prawniczki i ma w domu WSZYSTKO oraz zawieszany telewizor na całą ścianę.
    Miałam do wyboru walkę z cieniem przez cały dzień, albo się ruszyć i ruszę się.

    I niniejszym chciałam powiedzieć, że ROBIĘ TO TYLKO ZE WZGLĘDU NA ANDIEGO.

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiście!!!
    też Cię kocham ...
    :P

    PS
    a skoro już się zgadało o przyjacielskich przysługach to nie zapomnij szmalczyku

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie. Czytam to trochę po czasie (i zdaje się, że to lekko nieaktualne)...

    OdpowiedzUsuń
  5. no bo sie okazało, że mały by siedział w domu prawie cały dzień SAM, a matka by się szlajała (zabrali go Ci prawnicy, ale tylko na 2 godziny).
    puknęłam się w głowę, że to chore, chyba normalna matka jestem, co?

    OdpowiedzUsuń
  6. a wygląda faktycznie głupio

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama powinnaś wiedzieć, że prawnikom z zasady wierzyć nie należy (jak wszędzie tu też są wyjątki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. błagam, nie pisz do mnie tak, RZYGAM OKRĄGŁYMI ZDANIAMI

    wiesz dlaczego....

    OdpowiedzUsuń
  9. ale dobrze, że się poznaliście i polubiliście i tak ma być (nie żeby to jakiś ukryty cel był)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sorry, płaskie będą, jeśli chcesz...
    Było bardzo miło, mniejsza o cel :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, cel uświęca środki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. błądzenie po omacku jest bardzo przyjemne i niekoniecznie musi natychmiast prowadzić do mistycznego sedna czy celu jak kto woli ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty