Nadrabianie zaległości


Darfur - wystawa foto w Yours Gallery przu rozkopanym Krakowskim Przedmieściu, odnowiona stylowa kamienica rzut beretem od Zygmunta, rozciągnięta na 3 piętrach.
Wtrząsające, wielkie, czarno-białe chyba zdjęcia jakiegoś Duńczyka, no siok.

Michałowski - Witold zresztą, autor biografii prof. Osendowskiego, arcyciekawy gość, arcyciekawe opowieści.
Spotkanie w filii Muzeum Azji i Pacyfiku przy Freta.
Kupiłem książkę Kamila Giżyckiego, walczył z bolszewikami pod "krwawym baronem" von Ungern-Sternbergiem - lepszy od Ossendowskiego z którym się też znał i to nieźle.
Pogadałem z p. Michałowskim pare chwil, wpisał mi dane urodzeniowe w książkę zamiast dedykacji i dał wizytówke :)




Rezerwat - nowy polski film, na warszawskiej starej Pradze, fajny całkiem, mój syn jeden tam mieszka ...

Rafalalę - spotkałem w tramwaju, nawet zagadałem z głupia frant po oblookaniu, mocna rzecz, nie powiem

Chinatown - wielki pożar Moskwy w połowie XVIw zaczął się od chińskiej dzielnicy Kitajgorod :))) (ukłony la Dory)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty