Karmik

Wyrychtowałem ptaszkom karmik na zimę.
Wypełniłem go kawałkami bułek i kaszą perłową i zawiesiłem u powały balkonu kawał słoniny, jak zwykle tak by był z pół metra ponad barierką żeby sroki i gawrony nie obszamały wszystkiego sikorom i kowalikom na wejście.
Ruch się zrobił jak na Piccadilly, chmary wróbli i sikor (głownie bogatki ale dwie modre też się trafily).
Nagle - popłoch, rozprysły się w pobliskie jarzębiny. Dwie sroki spłynęły na barierkę, jedna chyba zeszłoroczna bo odrazu z wyskoku wbiła się dziobem w połeć i uszarpawszy kawał konsumiła na kafelkach.
Jutro muszę dokupić szperki ...

Komentarze

  1. mieszkam w takim miejscu ,że pzrewazają i dominują gołebie,a tych franc nie dokarmiam definitywnie

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2469767

    (-;

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja karmię na parapet (karmnik wymaga wiekszego remontu a nie mam listew odpowiednich, nawet nie mam czasu pójśc kupic, widziałem fajne a tanie na bazarze, choc ten mój sentymentalniejszy...) i kolo smietnika, przylatuja rano na mój widok żarłoki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Major - a moze masz kawałek deski jakieś 30 na 20 cm (dno wymaga wymiany bo podpróchniało na rogach i nie ma gdzie gwoździa wbic)? W ostateczności sklejka ta grubsza, choc mniej trwała...

    OdpowiedzUsuń
  5. chlebem to sięptaków nei powinno karmić bo pęcznieje w brzuszkach a na mrozie to nie jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. andy mam dla ciebie świetne rozwiązanie: mały, zgrabny, tani i na stojaku (nie trzeba kombiować z mocowaniem) idealny karmnik na balkon

    http://allegro.pl/item270174917_piekny_karmnik_ekologiczny_prezent_dla_dziecka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. my wieszamy w parkach na gałęziach kubeczki po smietanie( w nie pakujemy smalczyk z ziarnami),mozna kupic gotowe takie gdzies u leśników, ale sami wykonujemy, ptaszki chętnie spożywają

    OdpowiedzUsuń
  8. to już było
    forsuję karmik bo jest logiczniejszy
    Na Allaha - napewno poprostu zauważyłaś że od wszechczasów niektóre słowa piszę inaczej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. gołąbki beee?
    a czmu???
    gołąbki cacy (bo u mnie wcale ich nie ma :))
    a niedługo przylecą kwiczoły i znów obsrają wszystko czerwoną jarzębiną, na śniegu nawet ładnie wygląda, tak patriotycznie .... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gołębie są beeee bo srjtuchy okrutne , ciągle musze myć okna,bo rykoszetem walą mi po szybach a latem miałam zniszczone od ich gówien kwiaty!
    obraziłam sie na gówniarzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno zauważyłeś "oczko" w mojej wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. zauważyłem, ale "oczko" miało tylko jeden "nawiasik" ...

    ale ponoć "karmik" to jest świnia tuczna, prawdą li to jest?

    OdpowiedzUsuń
  13. jezu, gównem walą rykoszetem po szybach!!!!
    poezja ...
    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. 400x250x10 sklejka szkopska

    OdpowiedzUsuń
  15. jeny chłopaki,bo sie wkurzę ,pójde na strych i znajde wam ten kawalek sklejki,deski,czy n panela,noo, i wyślę priorytetem!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wysyłaj bo nie będzie okazji do puszenia (nomen omen) piórek: Ah jaki jestem MEŻCZYZNA, SAM SE KARMNIK ZROBIE NA WYYYYYMIAR :P

    OdpowiedzUsuń
  17. nic mi na ten temat nie wiadomo, ale ja miałam ledwo 3 z hodowli trzody chlewnej więc wyrocznią nie jestem...

    google w tym temacie też nic nie wie... (-;

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.kurnik.pl/slownik/sp.phtml?sl=karmik

    scrabblowy słownik

    ufffff... :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze może być Kramnik (no i Cziburdanidze, jak widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak sie powiedziało Cziburdanidze to trzeba powiedzieć Dżordżadze ...
    thx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mjr - A i siostry Polgar som, nie wiem czy takie wyszczekane...

    OdpowiedzUsuń
  22. po madziarsku to se mogą szczekać ..
    btw w ostanim Hasselu jest kawałek kolejowy żywcem z Haska pół na pół z Hellerem, przy okazji, dobranoc ...

    OdpowiedzUsuń
  23. już nie idź na ten strych, a przynajmniej po sklejke ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty