Z wizytą u Antka M.




Jestem jak walnięty obuchem.
Gmach przy Tytusa Chałubińskiego róg Wojciecha Oczki.
17 tys. więźniów od 1945 a ostanim był Józef Szaniawski w 1985.
Przed wojną mieścił się tam Korpus Ochrony Pogranicza.
Od 1945 Główny Zarząd Informacji.
Od 1957 Wojskowa Służba Wewnętrzna.
Od 1991 osławione Wojskowe Służby Informacyjne.
Od 2006 Służba Kontrwywiadu Wojskowego.
GZI to kopia sowieckiego Smiersza, tak co do ludzi jak i metod - konwejer, karcer, tortury, strzał w tył głowy i bezimienny grób na powązkowskim śmietnisku.
Proces TUN, proces komandorów, tysiące żołnierzy II R.P. i akowców.
Jeszcze mnie trzęsie ...
/kontakt - koordynator ds. muzeum Grzegorz Kubaszewski 605 951 959/

Komentarze

  1. Zobaczymy, czy przyciśnięty przez lewizję Tuscu ze Schetynescu zostawią czy nie zostawią... (ciekawe, że reklama tego była chyba tylko w podłej ohydnej prawicowej Rzeczpospolitej no i może Ndz (i Dz) - GW przecież nie będzie wysyłało wycieczek zeby czytały o dokonaniach brata* naczelnego, co nie).





    *tak Andy, wiem, że to był brat PRZYRODNI.

    OdpowiedzUsuń
  2. no Majore czekam na twoje powyborcze opinie,dawaj

    OdpowiedzUsuń
  3. napisalem mejla do GW z pytaniem czy prawdą jest jakoby nie dali wzmianki o otworzeniu wiadomej placówki z powodów nw. braterstwa, ciekawe czy mi odpowiedzą?? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. z lubością zapoznam się z odpowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wojskowy Sąd Rejonowy w Bydgoszczy zawiadamia, że Michał Kowalczyk s. Roamana i Reginy zd. Reich ur. 29.09.1922 w Trembowli skazany został wyrokiem z dnia 26 września 2007 r. sygn. akt: Sg 40/07 na mocy art. 157 par. 1 kk na karę 2 lat i 6 miesięcy pozbawienia wolności, którą to karę złagodzono mu na mocy art. 5 Ustawy z dnia 7.12.1989 r. „O amnestii” do wymiaru jednego roku i 3 miesięcy pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem jej wykonania na okres lat 2 próby, grzywny w wysokości 20 stawek dziennych licząc po 25 –zł stawka, podania wyroku do publicznej wiadomości, za to, że w okresie od kwietnia 1947 r. do maja 1947 r. w Koszalinie pełniąc obowiązki oficera Oddziału Informacji Oficerskiej Szkoły Samochodowej w Koszalinie w stopniu kapitana, przekroczył swe uprawnienia i w celu zmuszenia do podjęcia współpracy w charakterze tajnego informatora, groził pokrzywdzonemu pozbawianiem życia, uderzył go rękojeścią pistoletu w okolice lewego ucha, powodując obrażenia ciała, które naruszyły czynności uszkodzonego narządu na okres dłuższy niż 7 dni, co stanowi zbrodnię komunistyczną.

    OdpowiedzUsuń
  6. za zbrodnię parę lat w zawiasach???
    to KW za alimenty dostał 2 lata bez ..
    ciekawe ile ma emerytury?
    Brygady TT chodzą mi po głowie, zakapturzeni bojowcy chodziliby po starych komuchach i walili kolbą przeładowanej TT-tki za uchem, w jakiejś miłej piwniczce oczywista ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niniejszym oświadczam, że nie wymyśliłam sobie dodatku "escu". Przeczytałam go chyba pół roku temu na blogu Andy.blog.pl. Dodatek był użyty w odniesieniu do Ministra Koordynatora ds. Służb Specjalnych: Antoniego Macierewicza.
    Po przeczytaniu tamtego sformułowania mimo, że ta postać ze sceny politycznej akurat jest mi bliska i bardzo ją szanuję: roześmiałam się w głos, bo samo brzmienie jest zabawne.
    Przez chwilę myślałam, czy nie jest to sugestia Andiego, że Macierewicz jest zbrodniarzem. Ale pomyślałam, że nie powinnam tak myśleć, bo Andy jest zbyt dobrym człowiekiem, zeby chciał sugerować, że ktoś jest zbrodniarzem albo kimś groźnym i zapewne powtórzył to wyłącznie ze względu na "zabawne brzmienie". Przekonałam sama siebie że tak z pewnością było. Zajęło mi to trochę czasu, ale chciałam we własnych oczach wybielić Andiego, więc poszło łatwo.

    Potem słowa Macierescu już nie spotykałam, ale przeczytałam raz zestaw Tuscu i Schetynescu w komentarzu o życiu politycznym. Pomyślałam: minął już rok, że te zabawne końcówki nikomu niczego nie ujmują. Mają się kojarzyć ale przede wszystkim mają miec zabawne brzmienie. Poza tym nie przeszkadzają kulturalnym, wykształconym i dobrym ludziom. Takim jak np. Andy, którego wiedzę i kulturę bardzo szanuję.

    To wszystko.

    Piszę to tutaj, bo dzwonić nie ma sensu. Będziecie chcieli to wykasujecie.
    Piszę to dlatego, że w świetle powyższego potępienie mnie przez Was za czyn "niesmaczny" domniemane użycie "scu" ze względu na chęć odniesienie do zbrodni, okrucieństwa i oplucia Tuska jest ewidentnym stosowaniem podwójnych standartów.

    Andiemu wolno. Mnie nie wolno.
    Za to samo ja Andiego sama przed sobą tłumaczyłam wmawiając sobie, że z pewnością nie miał żadnych złych intencji, a tym czasem za to samo Andy mnie potępia (już nie usprawiedliwiając).

    Major ja mam kilka domów w skorpionie jak wiesz i tego typu rzeczy pamiętam do końca życia.
    Mogę pamiętać po Cichu. Tylko ze względu na Ciebie piszę to tutaj otwarcie. Tylko ze względu na Ciebie, bo normalnie czekałabym na moment odwetu za to wbicie noża w plecy po cichu.

    Właśnie udało mi się opanować.
    Mimo, że moim zdaniem zrobiliście coś bardzo nie fair, staram się wybaczyć.

    Trochę mnie to kosztuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałem
    i czuję się obrażony jak Prezydent i Premier, bracia?, fuj!
    co to za liczba mnoga?
    "chcecie to wykasujecie"
    oświadczam niniejszym, że ja i Andy to dwia różne byty, ja to ja, on to on
    i nie życzę sobie być "nimi"
    bez przeprosin na łamach, pierwszej stronie, huju-buju-dziki-wąż, odmawiam dalszej dyskusji, amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Gw nie opowiedziała na mejla ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie odpowiedziała? Mój Boże, może nie doszedł.


    p. Kubaszewski prześle mi materiały do umieszczenia w sieci. Chcesz kopię?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty