Wybory'2007

Głosowałem na PO.
Decyzja była prosta, eliminacja negatywna, z listy partii skreślałem po kolei te na które napewno nie zagłosuję - ostatnią była PO, typowe głosowanie w rękawiczkach. Personalnie na Andrzeja Czumę do Sejmu (nie jestem zwolennikiem "spadochroniarzy") i peowców do Senatu (Borys-Damięcka, Piesiewicz, Rocki). Czwarte nazwisko niech pozostanie moją tajemnicą, z warszawskiego okręgu czwartym wybranym był Romaszewski bijąc Smoktunowicza (ten to ma pecha - parę dni temu Lis teraz PiS :).
Dla porządku podaję wyniki głosowania w procentach w kolejności: frekwencja - PO/PiS/LiD/PSL, daje do myślenia:
POLSKA ........ 54 - 42/32/13/9
WARSZAWA .. 74 - 54/28/13/2 (mandaty: 11/6/2/0)
URSYNÓW ..... 80 - 61/21/13/2
Zdecydowanym bohaterem listy warszawskiej okazał się Zulu-Gula* który wszedł do Sejmu z przedostatnią ilością głosów poniżej 3 tys. :))))
Senackiej zdecydowanie lideruje Pipka-Cimoszka, chylę głowę przed skutecznością ...
Wyniki w moim obwodzie 614 pokrywają się z ursynowskimi ale podam pare cyfr:
uprawnionych - 2104
głosowało - 80,44%
głosów ważnych - 1686
głosów na poszczególne partie i ich członków:
PO - 1021 (Donald-851 Kidawa-Błońska-31 Romek Kosecki-24)
PiS - 362 (Kaczka-305 Nelli Rokita-5 !!! Karol Karski-4)
LiD - 211 (Borowski-111 Kalisz-54 Gadzinowski-13)
PSL - 35
Partia Kobiet - 28 (Manuela G.-19)
LPR - 22 (Popiela-7)
Polska Partia Pracy - 5
Samoobrona - 2 (Ikonowicz-1 !!!)
Jestem umiarkowanie zadowolony, wszystko zależy od tego jaką cenę będzie chciała zapłacić PO za wsparcie w walce z Prezydentem i ew. z czego byłaby skłonna zrezygnować, pożyjom - uwidim.
* natkłem się w to lato na Tadeusza Rossa (co tak ssyczy? a terass?? przesstaaało ..) w Horse Caffe w Józefosławiu, oblewał chrzciny wnuka (czki?), wygląda jak swój pradziadek, ale żwawy jeszcze stosunkowo ...

Komentarze

  1. dziekuję:)
    no,ze na Rokitę zagłosowano:)
    u mnie nazwiska niewiele mówiły

    OdpowiedzUsuń
  2. ja postawiłam na Kosę Koseckiego

    senat tak samo...

    a chciałam zauwazyć ze na ursynowie wydano o 147 kart więcej niż wyjeto z urny...

    ciakwe czy sa już do kupienia na allegro? ((-;

    OdpowiedzUsuń
  3. a ty sie nie pochwaliłas ...
    jedynego komucha coście wybrali to Henryk Gołębiewski, mam nadzieje że to nie 'Edi', warszawiak zresztą ...

    OdpowiedzUsuń
  4. bo szczerze mówiąc nie sprawdziłam komu sie poszczęsciło łyknac tego miodu,kandydatów było sporo a głosowałam na takich nie byli na afiszach

    OdpowiedzUsuń
  5. zeby nie było za wesoło powiem że warszawiacy wybrali na posłów m.in.:
    Jarosława Kaczyńskiego
    Marka Borowskiego
    Nelli Rokitę
    Ryszarda Kalisza
    no i Karola Karskiego
    ...
    nie wspomnąć senatora Romaszewskiego ...

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się nad czwartym nazwiskiem na liście kandydatów na senatorów i miałam sobie nawet odpuścić i wybrać tylko 3xPO, ale potem pomyślałam sobie, że to zawsze jeszcze jeden głos PRZECIW kaczorom, więc nie wolno go odpuścić ;-)

    nie wiem jak będzie z PO, ale przynajmniej nie będzie takiej dawki zawziętości, nienawiści, obrażania wszystkich, którzy mają inne zdanie, głupoty, absurdu, paranoidalnej chęci odwetu (a wszystko to pod sztandarami nowego porządku moralnego, ohyda)
    i oczywista oczywistość, że w końcu może białe będzie białe, a czarne będzie czarne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Howgh!
    Na pohybel!
    Do dna!
    Amen
    Niech się stanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. po prawdzie obstawiałem że dasz głos Zulu-Guli
    ale Romek też jest dostatecznie nonkonformistyczny w konformistycznych ramach PO
    :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty