Starzec z brzuszkiem ...

Doszły mię głosy czy nie wstydzę sie pokazywać jako starzec z brzuszkiem.
Otóż nie!
Co do starca - nie ma dyskusji.
To czysta arytmetyka.
Mam 52 lata.
Jestem dumnym dziadkiem.
Ale co do brzuszka będę sie bronił.
Mam.
Szczególnie jesienią i zimą.
Taka konstytucja.
Lepiej tak niż w realu mieć w plecy :)
Kompromis między szaleńczą aktywnością i równie szaleńczym apetytem.
Pozytyw jest taki, że na wiosne schodzę w dół.
Tak między nami mówiąc sram na to.
Lubię jeść i żyję w rytmie.
I chciałbym was, dziady, zobaczyć w moim wieku.
A szczególnie kobiety :))
Amen.

Komentarze

  1. A właściciel(k)i tych głosów, skro tacy wyględni, to gdzie można oglądać?

    OdpowiedzUsuń
  2. pod nickami siedzą
    w necie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuuurde! Mnie też to wkurza, bo przecież nie można być wiecznie młodym - duchem w tym kraju, prawda? Trzeba tylko narzekać na wszystko i siedzieć przed telewizorem, tak? A może to kwestia tego, ze mało jest ludzi ciekawych świata, czy estetów, którym nie chce się nigdzie ruszać dupy i krytykują tych, którym się chce?
    Nie wiem czy wstrzeliłam się w temat, ale takie myśli mnie naszły akurat i chciało mi się napisać, soł. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki, enter niechcący nacisnęłam.
    Źle napisałam wcześniej - miało być, ze mało jest ludzi, którym się chce, estetów, a dużo tych, którym się nic nie chce. O.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Ci dobra kobieto, miło cię widzieć, choćby neciano ..

    OdpowiedzUsuń
  6. A dlaczego szczególnie kobiety? Bo co?

    OdpowiedzUsuń
  7. "dziady", "a szczególnie kobiety" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bo kobiety brzydną szybciej?

    OdpowiedzUsuń
  9. coś wam opowiem
    mam sąsiadkę, od dwudziestu paru lat dzięki Bogu
    otóż te dwadzieścia parę lat temu była exluzywną laską, wysoka, długonoga, extra ubrana, szmalczyk, byznes, te rzeczy
    niemal mnie nie zauważała
    byłem nikim, mr Nobody niewart splunięcia
    a teraz pacz pan inaczej
    potrzebny się okazuję
    czas ją posunął i wzrok jej się wyostrzył? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy ona kiedyś Ci powiedziała, ze jesteś nikim? Wydaje mi sie, ze to Ty sobie wyobrażałeś, ze ona tak o Tobie myśli. Pomyśl: jak dobrze mieć sąsiadkę:). A co do starzenia się - bywa, że szybciej starzeje sie kobieta, bywa, że mężczyzna... Tam, gdzie jest wino i smiech mężczyzna /kobieta/ zawsze się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aa... jeszcze jedno: przez grzeczność nie zwróciłam Ci uwagi na to "pacz", ale przez chwilę czytałam Twoje pierwsze wpisy z roku 2001. Po tej lekturze "pacz" odczytałam jako prowokację...

    OdpowiedzUsuń
  12. no kto ci tak dogadał? same nei wiedzom jak za lat parę kurde wyglądać bedom:)

    OdpowiedzUsuń
  13. otóż powiedziała nie raz
    porozmawialiśmy sobie trochę i w całej rozciągłości ble, ble...

    OdpowiedzUsuń
  14. prowokacja, takie mocne słowo ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty