Chorzowski Park Kultury

Kolejka linowa nie chodzi :((((
Kupiłem w końcu w Planetarium Kalendarz Astronomiczny.
Zjechaliśmy torem "Sankodromu".
A na Strzelnicy wybrałem:
* Glocka 21 (na nabój 45ACP) - wyjątkowo łagodny jak na ten armatni kaliber ..
* Walthera P99 (9Para) - rewelacyjny (absolutna ergonomiczność, cwany skrzydełkowy zwalniacz zatrzasku magazynka na osłonie spustu
* szkolnego kałaszka produkcji rodzimej (22LR) - leeeciuchny jest ...
Młoda odpaliła pare razy z walterka, dzielna dziewczynka!!



Komentarze

  1. elka nie chodzi, juz ze dwa lata chyba, tez ubolewam. chujnia z grzybnią bedzie bez niej.
    co do letniego toru saneczkowego - zdecydownie lepszy, większy i jakie widoki są w szczawnicy, polecm.
    co do tych do strzelania, to strzelasz cholera sie dowiedziałam, cholera strzelasz w moim byłym biurze, tam siedziałam z komputerem dlugo dlugo a ty se tera strzelasz. nast. raz sie moze zalapie??? a nie jakas tam mloda. kto to jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. ano rozminęliśmy sie o dzień czy dwa .. :((
    Młoda to córka Tuv :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne major, tym razem ci wybaczam! pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja strzelałam z rewolweru !!! byliśmy niedawno.Takiego prymitywnego,bębenkowego na szcześc kul :)
    no faaaaaaaaaaaajny .
    A jedne gosc strzelał z czegos nie typu kalach itp ale raczej pistolet ale naboje to MIAŁ DUŻE ! ale żem siewstydziła pozbeirać mu łuski;>

    OdpowiedzUsuń
  5. :))))))
    dla ciebie małe nie jest piękne???

    pewno szczelałas z Taurusa tego co ja 2 lata temu (zajrzyj no tu --- http://mjr-s.blog.pl/archiwum/index.php?nid=10029967 --- i powiedz czy to prawda)

    każdy rewolwer jest bębenkowcem (to synonimy) i 95% z nich to sixshooters!

    za to nazwanie współczenego rewolweru prymitywnym wbrew pozorom jest niezwykle celne, głowna zasada działania ma 170 lat!

    widze że was zaraziłem ...

    OdpowiedzUsuń
  6. TAK !!! to ten:).Fajnie leży w ręce,miło ( ekhm) sie strzela.PODOBA mi się.Nie jest ciężki,reka nie drga,nie ma odrzutu.
    Ale powiem ci że z tym kurkiem to miałam problem.Nie wiem jakim cudem można JEDNĄ ręką odwieżć kurek i strzelić ?!? ja robiłam to lewą reką w sensie kurka.
    natomiast pamietam z westernów że oni tak po kurku lewą dlonią przejeżdżali bardzo szybko i strzelali jak karabin maszynowy:))).No śmialości nie mialam by tak zrobić ale spróbuję nastepnym razem;).

    A ! i ten gość co nam broń wydawał znów klientom prezentowal tego kalacho/cośtam/cośtam/costam...chyba naprawdę mu sieta broń podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a i jeszcze jedno - są takei rewolwery co to ten kurek jakoś tak automatycznei sie odwodzi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten facio jest pierdolnięty, uwierz mi to psychopata, wiem cuś-nie-cuś o tym, co nie znaczy że nie może broń mu sie podobać ...

    Współczesne rewolwery to prawie w 100% 'double action' czyli że kurek mozna naciągnąć na dwa sposoby:
    1. poprostu odciągając go bezpośrednio kciukiem strzelającej dłoni (czy jak ty kciukiem drugiej dłoni, czy czymkolwiek innym)
    2. poprzez naciśnięcie spustu co pośrednio wzwodzi kurek ale wymaga o wiele większej siły nacisku niż strzał z odciągniętego kurka

    chyba nie o p. 2-gim myślałaś pytając o automatycznie naciągany kurek???

    Owszem, były w historii samopowtarzalne rewolwery, strzelające podobnie do współczesnych pistoletów czyli że tylko do pierwszego strzału naciągasz kurek ręcznie a potem już po każdym strzale kurek sam się wzwodzi siłą explozji poprzedniego naboju, najbardziej znanym samopowtarzalnym rewolwerem był angielski Fosbery-Webley oparty na patencie z 1900 r.
    Ale to absolutny margines, promile produkcji, albo i nie ...

    Co do "westernowego" odciągania kurka kantem drugiej dłoni to sprawa wygląda tak - system 'double action' wprowadził Angol Adams w połowie XIXw. ale w Ameryce takie rewolwery przyjęły sie dopiero w latach 80-tych a do tej pory używano rewolwerów systemu 'single action' gdzie strzał można było oddać WYŁĄCZNIE po bezpośrednimm odciągnięciu kurka

    To że 'westernowi rewolwerowcy' używali do tego kantu drugiej dłoni wynikało tylko i wyłącznie z potrzeby zwiększenia szybkostrzelności bo jak sama zauważyłać odciąganie kurka kciukiem jest deczko nieporęczne

    Jeśli zaczniesz tak walić na strzelnicy to psychol cię zastrzeli na miejscu :)))

    Następnym razem poproś koniecznie o amunicję 357 Magnum, zamiast 38 Special z której zapewne strzelałaś, może zmienisz zdanie co do delikatności Taurusa, ale masz mocną rękę, krzywdy ci nie zrobi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję za obszerne wyjaśnienie.No musże przyznać że miałam jakś tam nadzieję na punkt 2...niestety.
    Skrzętnie notuję jaką amunicję mam wziaść.Na pewno spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  10. w środę po południu bede na strzelnicy
    jak dojedziesz to ci wszystko pokażę
    mam nadzieje że tego pojeba nie będzie ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty