Tramwaj & Hera




Tramwaj poszedł na emeryturę zasłużoną.
Ostatnio mocno niedomagał biedaczysko - pokrzywione osie pedałów, łańcuch lużny jak stolec noworodka, koszmarnie scentrowane koła, torpedo raz działało raz nie, kierownica latała niczym żyd po pustym sklepie a i luzy miał w ośkach jak stąd do Częstochowy.
Zastąpiła Go kobieta niewątpliwie (sądząc po drugorzędnych cechach płciowych) i choć na na chrzcie Jej dali o dziwo Herkules, będę na Nią mówił Hera.
Wyższa jeszcze od Tramwaja, potężniejsza ale całkiem gracka i śmigła jest, hej!!!
Żegnaj Tramwaju, dzięki Ci za wszystkie te lata, pewnie ze 20 albo i lepiej, a biorąc pod uwagę żeś dostany z drugiej conajmniej ręki, żywot miałeś pracowity nad miarę.
Może miałem przyciężką nogę, może nie zawsze dbałem o Ciebie jak należy ale Ty nigdy mnie nie zawiodłeś, BIG THX!!
Niniejszym kłaniam się też nisko Czcigodnym Pożyczkodawcom i Sponsorom, bez nich Tramwaj musiałby jeszcze parę miesięcy ciężko pracować ..

Komentarze

  1. a co z nim zrobisz? na złom? jakoś nie teges jak tyle lat razem? zakopać tam gdzie reszta to też jakoś nei bardzo? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeee, no eutanazji nasze gromkie nie!
    może przyjedziesz kiedyś do mnie, ja ci dam Herę a sam wsiądę na Tramwaja i wypuścimy sie do Czerska?
    w ciepłej wózkarni będzie stał i robił za żelazną rezerwę, jeszcze nie umarł, jeszcze pokaże sie na trasie ...
    mam dwa pokoje wolne po dzieciach to i przespać jest się gdzie, przemyśl sprawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdziewiczyłem Herę
    Jeziorki & okolice
    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. i trąbkę jej kupiłem
    taką zakręconą z gumową gruszką! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kochany ty się mnei spodziewaj;).Całkie mserio myślę o rozjazdach i wyjazdach bo już dosć mam siedzienai w chacie;>
    A trąbka rulez:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo sie cieszę
    chyba już zacznę sprzątać ...
    :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty