Pif-paf


Miałem pięć a ona sześć lat,
galopowaliśmy na mustangach z kijów,
ja ubrany na czarno, ona na biało.
I zawsze wygrywała!
Pif-paf,
trafiła mnie pif-paf,
zaliczam glebę pif-paf,
paskudny dźwięk pif-paf,
moja mała mnie zastrzeliła ...
Zima za zimą, minęły lata,
dorośliśmy, nazywałem ją MOJA,
śmiała się i mówiła:
"Pamiętasz jak się bawiliśmy?"
"Pif-paf, trafiłam cię,
pif-paf, zaliczasz glebę,
pif-paf, paskudny dźwięk,
pif-paf, ZABIJANIE JEST FAJNE!"
........
Huczały organy, goście śpiewali,
właśnie dla mnie biły dzwony.
......
Odeszła, nie wiem czemu,
często łza się kręci,
nawet nie rzuciła "żegnaj"
ani nie zełgała czegoś.
Pif-paf,
trafiła mnie pif-paf,
zaliczam glebę pif-paf,
paskudny dźwięk pif-paf,
moja mała mnie zastrzeliła ...

Komentarze

  1. I was five and she was six
    We rode on horses made of sticks
    I wore black and she wore white
    She would always win the fight

    Bang bang
    she shot me down, bang bang,
    I hit the ground, bang bang,
    that awful sound, bang bang,
    my baby shot me down

    Seasons came and changed the time
    And we grew up, I called her mine
    She would always laugh and say
    "Remember when we used to play?"

    Bang bang,
    I shot you down, bang bang,
    you hit the ground, bang bang,
    that awful sound, bang bang,
    I used to shoot you down

    Music played and people sang
    Just for me the church bells rang

    Now she's gone, I don't know why
    And till this day, sometimes I cry
    She didn't even say "goodbye"
    She didn't take the time to lie

    Bang bang, she shot me down
    Bang bang, I hit the ground
    Bang bang, that awful sound
    Bang bang, my baby shot me down

    OdpowiedzUsuń
  2. bożeszty z tymi kodami!
    przedostatnia zwrotka to jest to

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pytaj komu bije dzwon ...

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałem nawet zeby zmienic tło coby widać było, ale po namysle zostawiłem
    naturalna selekcja buractwa
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty