64



"Will you still need me,
will you still feed me
when I'm sixty-four????
.......
You'll be older toooooo ..."


Paul McC wczoraj skończył 64 lata i wygląda na to że odpowiedź jest przecząca.
A Linda rzeczywiście się postarzała od czasów sgt Peppera :)
A ta młoda? - eeeeech ... :(
Ale ja nie o tym chciałem, choć może się i trochę wiąże.
Jeżdże ostatnio do pracy rowerem, znaczy najczęściej do i od metra ale zawsze.
Mój stary "tramwaj" niestety wykazuje objawy uwiądu starczego przez co staje się niebezpieczny dla zdrowia i życia więc powożę odziedziczonym w spadku po dziecku (hi,hi dziecko! ojciec dzieciom :) nowoczesym rowerkiem z prostą, niską kierownicą, mniejszymi o pare cali kółkami, jakimiś przerzutkami, hamulcami itp
No i przesadziłem na skrzyżowaniu Al.JP2 i Grzybowskiej, żle obliczyłem wysokość krawężnika i wyleciałem w przestrzeń przez przednie koło, wykonałem doskonały technicznie przewrót przez bark i jeszcze starczyło mi energii na równie elegancki przewrót w przód.
Dostałem brawa.
Straty w sprzęcie - zero.
Straty w ludziach:
o chodnik - zero!
tylko rozdarty kciuk o manetkę przerzutki przy wchodzeniu na orbitę - zachciało mnie sie nowoczesności ..
:)

Komentarze

  1. linda to nawet umarła, a ta nowa to tego...

    OdpowiedzUsuń
  2. no przecie mówie ze sie postarzała!
    chciałem być szarmancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twardy jesteś, nie miętki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, sensei mówił, że pady przede wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hamulec na tylne koło załóż koniecznie, jak masz tylko na przedzie nie dziwota, że leci się bez i na eb...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam oba, tylko ten tylny nie hamuje wcale a przedni pół-na-pół, to sprawa regulacji, pojade do fachury na "dołek" to mi suport i przerzutki wyreguluje też

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty