ul. Niedźwiedzia

Zamówiłem la nas drobniutkie przełomoworoczne prezenty w internetowym sklepiku Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i specjalnie zaptaszkowałem odbiór osobisty w siedzibie Fundacji - aaaco? popatrze se ...
Startuję pechowo spod Puławskiej, urokliwe nowobogackie posiadłości, śniegu po paaaachi, puchowe czapy na syberyjskich świerkach, tujach, gruszach i starych drzewach orzechowych.
Wołodyjowskiego, Skrzetuskiego, Podbipięty, patrole chłopców z ESOMu mozolnie przebijają się przez zasypane uliczki, nie ustępuję im z drogi bo ... nie mam gdzie.
W końcu jeeest! Efektowna willa z sercem Orkiestry na froncie, alejki, poręcze, kamienne schody, dywany, gabloty - jak u Carringtona ...
Panny jakoweś krzatają się po salonach, milusie, ale "moja" panna od prezentów wyjechała precz z kluczami (potrzymaj pan telewizor) niiic się nie da zrobić, no to wesołej zabawy ...
Potem podprowadziłem dziadka o lasce ku jemu ukontentowaniu do pobliskiego kościoła i jakoś dobiłem się do Dolinki.
NAJLEPSZEGO na Nowy Rok !!!!!

Komentarze

  1. Hie hie toś ze dwa kilosy przedymał...
    Dosiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. A w kosciele wystawa zdjęć z Ukrainy, z Żółkwi, trza było wejść. No cytując klasyka: "Oż durny Ty! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. zero tam reklamy kurde ...
    no i gogli nie zabrałem

    muchias gracias senor Andy i vice versa na zdar!

    OdpowiedzUsuń
  4. wsiewo charoszewo na ten nowy god:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rosz ha szana mazl tow! :)

    Za to tu reklamy aż nadto (choć tych zdjęciów nie widzę)
    http://www.sluzew.dominikanie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. wot! lzam anasz ah'szor!

    OdpowiedzUsuń
  7. ech no i juz, znów kolejny rok przed nami ,kolejne zmagania z życiem,sobą ,innymi,,radości ,smutki,ale w pieriod !Majore:) Oby dla Ciebie był fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bedzie git
    Lwów mi chodzi po głowie ...
    :)
    NAAAJLEPSZEGO!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty