Kupa czubów

Rzuciłem ją bo nie raczyła, fizda, zająć się moim czubactwem. Ziomale myślą, że zwariowałem bo walę na okrągło. Przemyśliwam też o życiu ale nic mnie nie cieszy. Chyba ocipieję jeśli nie znajdę czegoś co mnie ukoi. Pomóż mi kurwa zająć czymś mózg ... Potrzebuję kogoś kto wskaże mi co jest ważne, bo ja tego nie czuję, muszę być ślepy .. Zażartuj - westchnę - obśmiejesz się jak norka a ja się rozryczę. Fuck - szczęścia nie chytam a miłość to miraż niestety. Wiem, niby pieprzę od rzeczy, carpe diem synek, też bym chciał ale chyba nie zdążę ..

Komentarze

  1. Jadę, jadę na motorze, wiater mi owiewa twarz,
    mam na sobie czarne spodnie, a na brzuchu czarny pas

    Biere każde auto z boku, nikt dziś do mnie nie ma szans,
    błyszczy się na słońcu motur, a na ramie wisi kask

    Czy mnie słyszysz? Jadę do Ciebie! Huuujeee!!

    Czarny kot mi przebiegł drogę, już żech go na kole mioł,
    ale uciekł mi na pole ino z buta żech mu doł

    Ryk motoru mnie podjarał, linkę gazu kręcę bo
    jeszcze tylko cztery wioski i u Ciebie bedę stoł

    Czy mnie słyszysz? Jadę do Ciebie! Huuujeee!!

    Hej dziewczyno rób zagryche, flaszkę ja w kieszeni mom,
    wypijemy, pojadymy wiater poprowadzi nos ...

    Mówią żem jest paranoid, a ja nie przejmuję się,
    jadę co fabryka dała, jade, jadę do Ciebie

    Czy mnie słyszysz? Jadę do Ciebie! Huuujeee!!
    Czy mnie słyszysz? Jadę do Ciebie! Huuujeee!!

    Rozjebałem się na drzewie, z ust mi cieknie gęsta krew,
    wiem, karetka nie przyjedzie, flaszka pękła a to pech.

    OdpowiedzUsuń
  2. Black Sabath "Paranoid"

    Już sam tytuł brzmi niebezpiecznie, a pamiętajmy, że utwór ukazał się w 1970 roku, w wykonaniu równie niebezpiecznie nazywającego się zespołu Black Sabbath

    W tym samym czasie w Polsce wszystkie postępowe siły jednoczyły się, by pomóc towarzyszowi Edwardowi, a towarzysz w rewanżu zafundował nam kilka efektownych inwestycji i koszmarne zadłużenie, z którego karaskamy się do dzisiaj. Mało kto więc przejmował się gówniarzerią z gitarami, a panaceum na młodzieńcze frustracje były klubokawiarnie i ochotnicze hufce pracy. Tymczasem gówniarze dobrze wiedzieli, gdzie szukać nowej muzyki, filmów, książek i innych nośników informacji niekoniecznie powszechnie dostępnej. Dziś są dorosłymi ludźmi, dla których "Paranoid" to klasyka, a Black Sabbath to fantastyczni pionierzy heavy metalu. Trochę może szkoda, że tak kultowa postać jak Ozzy Osbourne parodiuje dzisiaj sam siebie i udaje w telewizji Michała Wiśniewskiego, ale przynajmniej może się pochwalić kilkoma świetnymi płytami.

    "Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind

    Skończyłem z moją kobietą, bo nie pomogła mi uporać się z rozumem. (1)

    People think I'm insane because I am browning all the time

    Ludzie myślą, że jestem nienormalny, bo grzeję cały czas. (2)

    All day long I think of things but nothing seems to satisfy

    Cały dzień o czymś myślę, ale nic mnie nie zadowala.

    Think I'll lose my mind if I don't find something to pacify

    Chyba oszaleję, jeśli nie znajdę ukojenia.

    Can you help me thought you were my friend

    Pomóż mi, myślałem, że jesteś moim przyjacielem

    I need someone to show me the things in life that I can't find

    Potrzebuję, żeby ktoś pokazał mi rzeczy, których nie mogę odnaleźć. (3)

    I can't see the things that make true happiness, I must be blind

    Nie widzę tego, co przynosi prawdziwe szczęście, muszę być ślepy.

    Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry

    Zażartuj, a ja westchnę, a ty się zaśmiejesz, a ja zapłaczę.

    Happiness I cannot feel and love to me is so unreal

    Nie czuję szczęścia, a miłość jest dla mnie tak nierealna.

    And so as you hear these words telling you now of my state

    I słyszysz te słowa opisujące mój stan.

    I tell you to enjoy life I wish I could but it's too late

    Ciesz się życiem, też bym chciał, ale już za późno. (4)"

    1) "Finished" oczywiście wieloznaczne, ale chodzi o to, że "zerwał", a nie, że ją zadusił za szyję albo zadźgał pogrzebaczem. Gdyby z nią skończył w sensie ryziu-ryziu, toby nie śpiewał, tylko był w więźniu.

    2) "Brown" oczywiście wieloznaczne, ale ani nie jestem, ani nie chcę być specjalistą od narkotykowych określeń. Może tu zarówno chodzić o marychę, jak i o amfę albo heroinę. W każdym razie o jakieś gówno.

    3) Oczywiście wieloznaczne, ale pamiętajmy, że pisali to dwudziestoparoletni młodzieńcy o nieco dołujących nastrojach. Czterdziesto- albo pięćdziesięciolatek, słysząc, jak młodziak mówi, że

    4) " już za późno, by cieszyć się życiem", to wzrusza ramionami i coś mruczy o głupocie i niedojrzałości, bo zapomniał, że jak sam miał 20 lat, to traktował takie rzeczy śmiertelnie poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda na to że rutyna cię zabija, nie słucha się już płyt tylko gmera co gugle wyplują? otóż "frowning" można pomylić z "browning" fakt ... i tu się przychylam bo Browning to mój idol :)
    Ale w kulminacyjnym momencie pioseńki wyraźnie jest OCCUPY MY BRAIN !!
    spaślaczku ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty