pedalska imprezka III

W żaden sposób nie można mnie nazwać homofobem.
Jednak homosexualna erotyka w wydaniu męskim budzi we mnie skrajnie głęboką odrazę, do mdłości i pawia włącznie. Ta odraza nie mieszka w głowie tylko w lędźwiach, brzuchu i gardle. Podejrzewam, że ma to związek z zapadniętym głęboko w pamieć chrzęstem niedogolonych policzków dwóch całujących się pederastów w barku "Ambasadora" przed laty.
Wracajmy na imprezkę.
Do tej pory nie mam najmniejszych zastrzeżeń, zachowanie bawiących się homików budzi moją sympatię.
Tłusty konferansjer zruca garniaczek i arogancko próbuje zgonić ze sceny chłopców z Plateau, ci ciągną jeszcze ze 2 kawałki wreszcie pada anons - SUPERGWIAZDA, PORYWAJĄCA, FANTASTYCZNA ŻAAAKLIN !!!
Tłum przed sceną gęstnieje, wypada stworzenie (160/120) jak na fotce niżej, po kilku minutach podziwianiu układu choreograficzno-wokalnego przepycham się panicznie przez podnieconą ciżbę do ogródka z paaawiem tuż tuż za zębami, doniosłem ...
Po otarciu ust i przepłukaniu gardła browarkiem wróciłem na salę z estradą, Ona pstrykała fotki a ja nie byłem w stanie patrzeć na występ, kucnąłem za piecem obserwując tłum, potem szybko wyszliśmy, było po drugiej ...
Żaklin
PS
Informuję że jestem absolutnie nierzygliwy, mogę zeżreć gówno i nic, do pedalskiej imprezki myślałem że jedynym sposobem żeby zmusić mnie do rzucenia pawia jest wypicie duszkiem, z szerokiego garnka, litra ciepłej gorzałki Cristal wymieszanej z garścią gołębiego pierza ...
Pomyliłem się.
/ciągu dalszego już nie będzie/

Komentarze

  1. przypomina trochę bohada łazukę w przebraniu motyla w "czterdziestolatku" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaręczam, że tylko troszkę ...

    Żaklin w obcisłym, czarnym trykocie odśpiewała "Pszczółkę Maję", stając w finale na głowie potrząsając pokaźnym żądełkiem wywołując orgiastyczny aplauz

    OdpowiedzUsuń
  3. eh, szkoda, ze nie bedzie kolejnego odcinka

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu major, aż mnie sie dzwigło, gdzie ty chodzisz z tym pawiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i dobrze, że nie będzie nastepnego odcinka...

    Qrde, w tym Ambasadorze?

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie tam!
    chciałem ci go pokazać ale go znikli ...

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobnie. Swego czasu znalazłem się niewiadomojak :) w knajpie dla gejów w katowicach (w tej samej, przed którą kilka dni temu postrzelono z broni śrutowej dwoje ludzi). Byłem całkiem niezorientowany, co to za lokal. Zorientowałem sie, kiedy zaczęli tańczyć... :/ Podobny odruch wymiotny.

    A przecież homofobem nie jestem, mam znajomych kilku gejów i rozmawiam z nimi bez problemów. Niektórych nawet lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. tańczące na parkiecie pary (dowolnych zresztą konfiguracji) wcale mnie nie raziły, tylko ta żaklin kurde, może za blisko stałem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Majorze, widzisz ten wielokropek po słowie "tańczyli"? Nie tylko tańczyli....

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak, nie załapałem :(
    ale moi tańczyli grzecznie, może dlatego .. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mjr Groucho Marx21 czerwca 2005 00:13

    Pani tańczy?
    Sii..
    To niech pani poćwiczy parę kroków!

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest to o czym ciągle mówię. Nie mozna zgwałcic swojej natury.
    Im człowiek młodszy tym większe obrzydzenie czuje w takich przypadkach. Ja jestem tylko zakłopotany i zażenowany, podobnie kiedy widzę heteroseksualna parkę namiętnie "idącą w slinę" na głównej ulicy miasta.
    (wybacz nie mogłem się powstrzymać - ale ta notka potwierdza tylko moje opinie).
    A poza tym byliście TRĘDY. Pokazaliscie, że nie jestescie homofobami;)

    OdpowiedzUsuń
  13. TRĘDY drogi selwo już dawno leży na dnie lamusa...
    teraz to się mówi "SI"!!
    Jak się chce komuś dogryźć to trza iść z duchem czasu...

    OdpowiedzUsuń
  14. wszelki duch Pana Boga chwali!
    ...
    bywam zakłopotany (bez obrzydzenia) gdy w ślinę publicznie leci para hetero też ...
    mogę sobie wyobrazić grupowe konfiguracje, tu dominowałaby chyba ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty