raporcik

--->KLIK <---

Komentarze

  1. MAJOR - 37.211,10 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. a Major rocznie, czy miesiecznie ?
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiadomo było..:(

    OdpowiedzUsuń
  4. sie mi znaczek pomylił,miał byc :) bo w koncu forsa to forsa sobie mennicujesz to i masz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Phi ja mam swoją prywatną mennicę piwniczną i też drukuje. Jak mam dużo czasu, to sobie potrafię wydrukować i po 100 tysięcy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź no ludzi nie denerwuj...

    OdpowiedzUsuń
  7. gwoli ścisłości to miednica metalowe robi ...

    OdpowiedzUsuń
  8. czy mi się wydaje, czyś ty się z kimś założył ile notek średnio zajmuje Ci maksymalne wkurwienie znajomych?

    OdpowiedzUsuń
  9. tak tylko pytam, nie..

    OdpowiedzUsuń
  10. robi wrażenie, znaczy się wkurza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty