Playboy

Praktycznie nie czytuję papierowych gazet - wszystko przez Wildsteina, najpierw sie obraziłem na "Wybiórczą" za "ubecką listę" a potem na "Rzepę" za wywalenie onego.
No i wczoraj w robocie w śniadaniowym znalazłem "Playboya", zafoliowany, świeżutki, no to se poczytam ...
Ale czad! Zajebista sprawa, zaliczyłem od dechy do dechy:
felietonik Majewskiego - złośliwy aż miło
wywiad z rzeczonym Wildsteinem
z Piachem & Rewą
z Sapkiem
artykuł o Udaju H.
o Ozzym Osbournie
wywiad z O. Stonem
kawał o wujku Staśku Mistrzu Ciętej Riposty
linki do zajebistych zdjęć Kosmosu i do księżyców
rozkładówka ze Skodą Octavią Combi (kiedyś marzyłem o rewolwerze na rozkładówce no i prawie, prawie ..)
no cud miód i orzeszki, chyba się przerzucę ...

Komentarze

  1. no ale Wildstein w Playboy'u???
    koszmar estety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj no linka do tej "skody"...

    OdpowiedzUsuń
  3. skoda jest na rozkładówce
    zresztą już wcięło Playboya :-(
    ale, ale - w kibelku nie sprawdzałem .. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. - Co to jest agorafobia?
    - Fobia przed Gazetą Wyborczą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kto w erze ogólnej dostępności papieru toaletowego czytuje papierowe gazety...

    OdpowiedzUsuń
  6. dowcip o wujku staszku, Mistrzu Ciętej Riposty to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty