Wigilia

Po raz pierwszy od lat radosna, nieśpieszna, prawdziwa ..
"Choinka": może deko extrawagancka ale piękna
Uczestnicy: Tata, ja, Pery, Psychola, Toperz, Aguta i chory prosiaczek Dziubdziuś - istna szopka
Dania: smażone głowy borowicze, śliwkowa zupa z łazankami, śledzie rozmaitości, karp w galarecie i smażony (na oleju po borowikach, efekt niesamowity!), czerwony barszcz z fasolą, słodkości i extra dla stforów - jogurtowe pastylki la scurów, mix-salad la chorutka i senior-euka la Pierdela
Prezenty: zajebiście sexowna syrenka od Gang, Fresh Water for Men od Polszy i para wymarzonych korali-talizmanów od Taty
Życzenia: opłatek przykleił sie Peremu do fafla, Dziubdziuś tylko obwąchał i sie nie odważył a scury pożarły a jakże, z tym że Psychola dwa razy bo pierwszego ukradła Toperzowi. Mnóstwo życzeń serdecznych, kilka od obcych lub dawno zapomnianych - niech się spełnią!
Brakowało mi "tylko" trojga najbliższych mi ludzi ..

Komentarze

  1. pozytywne zmiany po lewo widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. przyczyną pomieszania nie jest lateralizacja skrzyżowana tylko fakt, że personifikuję Twojego bloga - a zatem - dla niego LEWA, dla mnie PRAWA mańka.

    Na prawdę bardzo fajne te ikonki z zespołami - dużo pozytywnych skojarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dobrze ze juz po świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się tak choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czołem Majorze. Choinka ok. Pozdrawiam po świętach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zyczenia były totalnie popsute. Wysyłałam jakies badziewne wiersybki, bo na inne nie miałam czasu. Poza tym sieć była przeciążona i nie wszystkie dochodziły Ten dziwny numer to ja. Dzis wróciłam do starego.
    Mimo wszystko, dobre,że były wesołe te święta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty