Trzeci Oddech Kaczora

Mój ulubieniec - poPiSowo pogięty Kaczor, po dziwkach i homikach zajął sie zwalczaniem hałasu w blokach, chce wprowadzić przepis uprawniający Straż Miejską do konfiskaty sprzętu grającego niesfornym imprezowiczom!
Burdy na stadionie? - zamknąć stadion!
Napad na bank? - zamknąć bank!
Dziurawa jezdnia? - postawić zakaz ruchu!
Wszechpolaczki grożą gejom? - odwołać manifestację!
Żółtaczka w szpitalu? - przerobić na muzeum!
Kurwy dają trzecią gratis? - wysiedlić pod Warszawę!
Orwell by tego nie wymyślił a Kaczor potrafi!
....
O Boże za co mnie karzesz?
Jakie grzechy obciążają moje sumienie że doświadczasz mnie tak ciężko? Ponoć jesteś miłosierny ...
PS
Wiertarke i drewniaki też mi zapierdolą jak będę ich używał po 22-ej?

Komentarze

  1. major, dlaczego zakłócasz innym spokój ich sielanek? nie możesz się powstrzymać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no a ja myślisz...ostrzegam równiez przed innymi (bardziej intymnymi) odgłosami po 22 schaltują wywioza i zlinczuja dla przykładu

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzą słuchy że przygotowaniu jest projekt ustawy o dotkliwych karach za bekanie i pierdzenie w miejscach publicznych...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale może być też tak:


    Są takie zwyczaje w Karaczi,
    Że kto nie pierdoli ten płaci,
    Na czym tylko jedni
    Korzystają biedni
    A tracą jak zwykle bogaci.

    M. Słomczyński

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapierdola a jakze i bedziesz popierdalal do pracy w zajebiscie jednakowych podbitych futrem trampkach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak bedzie mokro zaczną mu kląskać nawet z futerkiem czuję, ze wyladuje na bosaka...

    OdpowiedzUsuń
  7. myslałam,ze po łacinie się dogadamy
    'Kto nie dziedziczy, ten nie ma jutra'

    OdpowiedzUsuń
  8. wybacz mi niekumatość i wskaż mi łaskawie związek treści tej maxymy z miejscem gdzieś ją umieściła ...

    OdpowiedzUsuń
  9. umieściłam ją w notce poniżej
    a jesli chodzi o metafizyczne przesłanie - nie ma związku z notka. łacina, jak łacina.
    Luię to stwierdzenie, któr w wolny tłumaczeniu można też stosowac na zasadzie "kim nie jestes dziś, będziesz jutro".

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dobrze, ze nie mieszkam pod wpływami Kaczora - mogę sobie głosno i o dowolnej porze robić wszystko, czegoo dusza zapragnie, nawet w nocy ... drzewo rąbać w piwnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bracia Czesi też mają swojego Kaczora!
    otóż jakiś rumcajs wprowadził do prawa łowieckiego poprawkę dodając pumę do listy zwierząt łownych gdy wytropiono kuguara pod Nowym Jilczynem ...

    OdpowiedzUsuń
  12. no widzisz...niepotrzebnie pepegi do drzewa przybiłeś. One cichsze były przydały by Ci się ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty