photoblog.pl

Na photoblogu każdy oglądający może zgłosić poniższy ALERT do dowolnej fotki:
Jeżeli poczułeś się obrażony lub zgorszony tym zdjęciem, bądź masz wątpliowść czy jest zgodne z regulaminem naszego serwisu - poinformuj nas o tym!
Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane w możliwie najszybszym czasie. Jeżeli stwierdzimy, że zdjęcie narusza regulamin, obowiązujące prawo lub może obrażać uczucia kogolwiek to zostanie usunięte. Osoby umieszczające materiały niedozwolne muszą się liczyć z konsekwencjami takimi jak zawieszenie konta na photblog.pl lub pociągnięcie do odpowiedzialności prawnej.
Jednocześnie przypominamy, że administratorzy nie są zobowiązani do usuwania jakichkolwiek materiałów z photoblog.pl. Interwencje są jedynie naszą dobrą wolą.
Wpisz ponizej dlaczego zdjecie Cię niepokoi:
(alerty bez podania powodu nie beda rozpatrywane)

Mam prośbę w związku z powyższym - wchodźcie na http://mrsz.photoblog.pl i do zdjęcia z 3 gru zgłaszajcie alert - że jesteście zgorszeni bo jestem bez spodni co razi wasze poczucie przyzwoitości i estetyki.
Ciekawe co bidaki zrobią?
Vox populi oleją?
:-)))

Komentarze

  1. Nie mam wprawdzie pojęcia, co "biedaki" wtedy robią, ale za to wiem, co zrobisz TY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebista sprawa bo ja tego jeszcze nie wiem do końca. Znaczy podejrzewam, że moje ewentualne działanie mocno zależeć będzie od tego co "bidaki" zrobią, a to co "bidaki" zrobią mocno zależy od ich uczciwości medialnej i ilości alertów, wszytko to wydaje mi się nieprzewidywalne. Więc JA nie wiem, a TY wiesz ...
    Mógłbyś się podzielić tą wiedzą?
    A przede wszystkim jej źródłami? To fascynujące ...

    OdpowiedzUsuń
  3. To proste, pokajasz się jak poprzednio :).

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham zaciekłych tfardzieli!!!
    jak ty to robisz?
    wyssałeś z mlekiem matki czy uporczywą pracą nad sobą to wyrobiłeś?
    no wprost zazdrość bierze ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Między twardzielem a mięczakiem jest jeszcze parę stopni pośrednich.

    OdpowiedzUsuń
  6. acha, zapomniałem o najważniejszym, mianowicie że jestem zgorszony i obrażony tą notką oraz kiczowatym wyglądem tego bloga.
    I co, przeprosisz mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszanie obrażeń itp. jest niezgodne z regulaminem bloga, zaraz zgłaszam to do adomasa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo jak pisanie z błędami ortograficznymi (zwłaszcza słowa "twardziel" - nie moja wina z czym to się rymuje...).

    OdpowiedzUsuń
  9. no to odzieliliśmy owce od tryków i mamy jasność who is who
    ORDNUNG MUSS ZEIN

    OdpowiedzUsuń
  10. Trykanie tym bardziej zabronione na blogu i fotoblogu tyż... Wolno tylko w tryk-traka grać... (Ale w związku z ustawą uchwaloną o pewnych związkach nie jestem pewien czy w parach jednopłciowych też wolno)...

    OdpowiedzUsuń
  11. ... dlatego spadam stąd i zostawiam was panowie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Już tak nie "krzycz" tym tekstem, powiadomiłem, że chyba nieprzyzwoicie się zachowujesz tam na tym wzdęciu...

    OdpowiedzUsuń
  13. rozkaz!
    teraz masz "szeptem"
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i może jeszcze cienki jak kompot z desek :P;P;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty