reklama dzwignią ...

klik ---> IQ<0 <--- klik
REAKTYWACJA

Komentarze

  1. A może Powrót Królowej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. klikłeś chociaż tego linka?
    siurpraaaajz! hihi ...

    OdpowiedzUsuń
  3. no comment a jednak

    OdpowiedzUsuń
  4. chipcacie toz to niemile, zalinkowalismy Cie, a Ty tak sie odwdzieczasz. Myslalysmy, ze zostaniemy przyjaciolkami :-(.

    OdpowiedzUsuń
  5. z ciekawosci i ja do iq zaglądnęłam:)ciekaweee notki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo sie ciesze, ze doceniasz doro nasz kunszt. Trzeba bylo wpisac komentarz. Juz dodaje Cie do linkow w kategorii: przyjaciele. Mam nadzieje, ze niedlugo odwdzieczysz sie tym samym :).

    Milo mi Cie poznac :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie dowiedzialam sie, ze nie masz bloga. zostaniesz jednak w naszych linkach jako gosc honorowy. prosimy o komentarze. nie krepuj sie. nie u majora, ale tym razem u nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. bo bylam jako inni, co to ma byc? jestem kurde z ufo? no, ale tera to inaczej widze
    :) dobra niech wam bedzie

    OdpowiedzUsuń
  9. a tak w ogole to jaki wrog? co wam sie pomieszalo? moze sto lat temu nie jakis wielki przyjaciel ale zeby zara wrog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty