Sapek jest the Best!!!


"Boży bojownicy" przechodzą wszelkie pojęcie!
To najlepsiejsza xiążka na świecie - język, podejście do historii, akcja, aluzje, humor i rozmach tworzenia pseudo-rzeczywistości ..
No sam mniód i orzeszki! :-)
PS
sekretna transmutacyjna formuła alchemiczna V.I.T.R.I.O.L. - Visita Inferiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem
witriol - przest. stężony kwas siarkowy
etym. - od śrdw.łac. vitriolum 'witriol' (od łac. vitreus 'szklany; szklisty' i oleum 'olej')

PS2
Knife kofaniutki
powiedz mi czy DAS FECHTBUCH Hansa Talhoffera i FLOS DUELLATORUM Fiora da Cividale'a coś ci mówią?
Czy można to jakoś przeczytać, po polsku, angolsku lub rusku?
Bo z makarońskim i miemieckim u mnie zerowo niestety ...

Komentarze

  1. makaronizmy polskie szlachty... tak mi się jakos przypomniało :) ach ta klasa maturalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam już książczynę i trwam, śliniąc się wyczekująco... ;-/

    OdpowiedzUsuń
  3. a Narrenturmę czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. A żeby to raz! W dodatku dostałam ją od samego Autora, ale teraz już nie mam okazji wysępić... ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Talhoffera powinienem gdzieś mieć w przekładzie na angielski, co do Fiore'a, to zapytam chłopaków z ARMA.

    OdpowiedzUsuń
  6. no ta ja bym bardzo chciał ją przejrzeć, jakbyś był we Wawie i mogł ją pożyczyc albo jeszcze lepiej objaśnić to wdzięczność moja za grób ...

    OdpowiedzUsuń
  7. no dorwałam Wojowników i spadam czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. bojownik tym sie różni od wojownika czym barka od "Warki" ..
    Strong!
    ;-)
    miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  9. no zesz wiedzialam że będziesz sie czepiać :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. kobieca intuicja cenna rzecz!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sapek bedzie w empiku na ścianie wschodniej 20-go o 16-ej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty