rzeczy, które wszyscy robimy a wstydzimy się o tym mówić ..

  1. puszczanie bąków w wannie i łapanie ich w kubek do mycia zębów

  2. oglądanie kupy i papieru toaletowego po

  3. kręcenie kulek z gilów

  4. oglądanie miodu z uszu (patrz Al Bundy)

  5. sikanie do umywalki (chłopcy)

  6. wydłubywanie brudu z pomiędzy palców u nóg i wąchanie go

  7. obgryzanie skórek przy paznokciach i żucie ich

  8. delektowanie się aromatem własnych pierdów

  9. wieczorne wydłubywanie resztek z zębów wspominając obiad (a może i śniadanie)

  10. obgryzanie paznokci i plucie nimi

  11. oglądanie zawartości chusteczki po wysmarkaniu się


stanowczo zaświadczamy, że my nic z tych rzeczy, tylko ze słyszenia ;-)
czy coś omineliśmy?

Komentarze

  1. Ad 2 słyszałem wypowiedź jakieś proktologa, że to ma sens i on naszukał się nawet muszli klozetowej ze schodkiem (starego typu) własnie w tym celu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałam to napisać, Andy mnie wyprzedził. Skórki obgryzam i przeżuwam, a jakże. Bulgota wannowego też zdarzyło się puścić, ale nigdy ich nie łapałam. Może dlatego, że nie posiadam kubka do mycia zebów? Do reszty absolutnie się nie przyznaję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeraziłeś mnie informacją o sikaniu do zlewu.

    Oczywiście, nic z tych rzeczy nie robię :) Przyzwoici ludzie TAKICH rzeczy nie robią... ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeejku
    nie do zlewu tylko do umywalki

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe tych co czytali tamten artykuł jest więcej jak widzę:)
    kupę ogladać należy !
    skórki czasami obgryzam - jak mi przeszkadza a nie mam dostępu do cążek.
    Pierdy puszczam ale ich zapaszkiem sie neidelektuje...zmywam siępo prostu w mniej smrodliwe miejsce:>
    reszta bleeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  6. a ty myślałaś, że te żółte zacieki to od kamienia, hę???

    OdpowiedzUsuń
  7. sikanie do umywalki widziałam kiedyś prawie na zywo - koledzy nakręcili film z wycieczki szkolnej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tuv, nie lejesz do umywalki? No jestem rozczarowany :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz w mniej wiecej w polowie dostalem luźnej slinki. Jezeli taki byl zamysl autora, to GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
  10. a pacz pan!
    spośród wszelkich wydzielin o ślinie zapomniałem ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak, to prosze bardzo:
    http://www.icpnet.pl/~macbor/fuss.jpg
    SMACZNEGO!

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuup!
    zapomnieliśmy o paznokciach u nóg ...

    OdpowiedzUsuń
  13. kuuuwa..samo życie. Do zlewu rulezz. Zwłaszcza rano jak nie widze którędy do kibla ;] Reszta w normie.

    Niezłe..."ja ppanie dochtosze nie setfem fsale alkho(hyp!)holykem...fsale a ftsale". Sami święci...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyszła mi do głowy mała dywersyjka. Wydrukować i powiesić w biurowej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dorzucam wkładanie łapek w genitalia i obwąchiwanie:)bleh

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty