ja sie kurna z radości zadepcze ...

dostałem podwyżke
3 paczki
brutto
:-)

Komentarze

  1. Trzy paczki czego? ;-/

    OdpowiedzUsuń
  2. zasilisz debet twórczy czy imprezkowy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a te hocki-klocki ze zdjeciami to z tej radości ?

    OdpowiedzUsuń
  4. no co ty?? czytać nie umiesz??
    trzy paczki brutta dostał....

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wymarzone 2 xiążki astro i sapka a reszta na rammsteina ...

    OdpowiedzUsuń
  6. mjr miedniczy w końcu ...29 października 2004 03:17

    * wyPLeNić PierdoLoNe PaLeNie PaLaNcie!
    * zaPLaNować PodgLądaNie na PoLaNie rozPaLoNej PiętnastoLetNiej PodLasiaNki PauLiNy
    * PostindustriaLNe PrzypierdoLeNie PoLicjaNtowi
    * PrzeLotNe przyPaLaNie PoLiceaLNej PraLiNki w PraLNi
    * PunktuaLNie PrzegLądNąć PrenataLNy PaLiNdrom
    * przePLataNie PoLarNego PoLoNeza na PeLopoNezie
    * PoLeceNie PrzykLękNięcia PoLityczNego ParaLotNiarza
    * PrzeLaNie PaLeoNtologii

    OdpowiedzUsuń
  7. te 3 paczki to ile bedzie w dolcach AU? Mysle ... jakies 15 bucksow. Boze konam ze smiechu.

    OdpowiedzUsuń
  8. 120 brutto
    po podatku jakieś 80
    za tuzina to sie możesz napić za moje zdrowie
    Fostera ...
    jeszcze ci 3 zostanie

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak...przespałam takie święto...trzy paki ..fiu fiu ...cmok J))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam 0,5%
    dwa lata temu
    ;-)
    ale w sumie nie mogę narzekać, tak?

    OdpowiedzUsuń
  11. słuchy mnie doszły, że wy tam majątek i tak zarabiacie ...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja po panstwowym egzaminie dostalam 100 brutto ... to i tak 1/10, wiec powinnam tez swietowac chyba ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty