osch FUCK!!

świat umarł ...

Komentarze

  1. Major ty mazerfakerze (pisane po 5 piwach (warka strong) b€łe :?,,,...//

    OdpowiedzUsuń
  2. mazerfaker jedzie na alco
    ile wytrzyma moje ciało?
    nie wiem
    serce wydaje sie wykonczeniu
    fak
    kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. a może kajaczki na pojezierzu drawskim - Drawa, bardzo malownicza i piekna rzeka, skołatane serce też może odpoczac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy zapraszasz?
    I czy w Drawie plynie woda ognista?
    Bo ja nie, to moze chociaz piwna to rzeka:)
    Bo dla mnie to ma duze znaczenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty sie chlopcze zdecydyj, czy swit umarl, czy swiat, bo ja juz zglupialam, albo se musze bryle zakupic:)
    Major, a moze na Ukraine pojedziesz co?
    2 tygodnie za 1000 zeta brutto.

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomniałam sobie, że w miarę tanie i atrakcyjne są pobyty w sanatoriach, ale potem pomyślałam, że byłby to niczym nieusprawiedliwiony akt okrucieństwa...
    a ta Ukraina to fajny pomysł, sama bym się wybrała (choć raczej nie w systemie wczasowym).

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Ukraine to sie jedzie z dwustoma zlotych. Wystarczy na miesiac i to jeszcze nad Switeziem. To tam gdzie Mickiewicz pil. Co ty chcesz mieszkac jak jacys burzuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie wczasy, to "objazdowka":
    Drohobycz, Truskawiec, Stanislawow,Zaleszczyki,Chocim,Kamieniec Podolski,Czortkow, Buczacz, Trembowla,Tarnopol( we wsi pod tarnopolem urodzila sie moja Babcia:)), Zbaraz,Krzemieniec,Poczajow,Olesko Zloczow, Podhorce,Zolkiew,Lwow, ale wypas:)))3 noclegi w hotelech, 5 noclegow w kwaterach prywatnych.
    A i corke brata mojego dziadka w P.(Twoim P.)mam zamiar odwiedzic, ale to tylko zamiar::)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, jak fajnie :-)
    a na jakiej ulicy mieszkają?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty