Kliment

Niech mu będzie Kliment Woroszyłow - też niezłe ziółko.
Mój były wspólnik i przyjaciel.
Dostałem list - ocenzurowany!
Siedzi w areszcie.
Odsiedział rok z dwuletniego wyroku za alimenty, zwolniony warunkowo, znów aresztowany, odsiedzi drugi.
Nie ma domu, kobiety, pracy, zdrowia.
Najwspanialszy gość pod słońcem - tyle że alkoholik, drobny cwaniaczek i oszust! :-)
Ale też pracowity, otwarty, pomysłowy, chętny do pomocy, kochający zwierzęta i motory.
Miał pierwszego chyba szczura na osiedlu i paradował z wielkim białym samcem pod skórzaną kurtką z wilkiem na plecach.
To on był ze mną jak umierał Ali, to on dał mi pierwszą kasetkę "Dżemu", nomen-omen "Detox".
Dzwoniła do mnie jakaś chłopka z Mazur u której tyrał przez ostatni rok - babcia była zaachwycona, mówiła, że był dzielny i pracowity, ha-ha, zawsze miał dyskretny urok i szarm ...
Wrócił do domu, a tu juz kto inny mieszka, jest za to list gończy i policja.
Taka karma kurwa mać!
Prosi o troche forsy.
Wysłałem mu 20 zeta.
Kto nie pożałuje dychy lub dwóch służę mejlowo kontem.
Wiem że pójdzie to na karte telefoniczną, znaczki, fajki a jak starczy to na jakąś przemycaną berbeluche.
Może będzie siedział z Rywinem? haha, prawie taki sam wyrok ...

Komentarze

  1. Skoro ja zarabiam 1300 a na Jego utrzymanie w odosobnieniu Panstwo od podatnikow wyciagnie 1600 zlotych, to zadam zwrotu 150 zlotych, bedzie wtedy sprawiedliwie;)
    Sluze moim kontem mejlowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. jako dumna posiadaczka (do piątku) oszałamiającej kwoty siedmiu złotych mogę tylko zanucić na widok zdjęcia po prawej:
    "Śwaiatło, smugi światła, jasne smugi od lamp... i twoja postać, jasna postać, takiego cię znam, takiego cię znam..."
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamykanie głupota.
    Ale co w zamian? brak mi sensownego pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe śmieszne ale nijak tej arytmetyki nie panimaju, czemuż niby należy Ci sie połowa różnicy a nie np trzykrotność???

    nb zamykanie alimenciarzy to czysty cyrk, nawet jakby gościu chciał zarobić i spłacać to mu Najjaśniejsza nie daje, tylko mu dług rośnie ...

    może jakieś propozycje?
    przymusowe roboty?
    pobranie organów do transplantacji?
    kastracja?
    dekapitacja?
    spopielenie?
    rozminowywanie pasa wokół bazy Babilon bez broni i nakrycia głowy?

    śmiało to tylko blog!
    proces legislacyjny jest długi ...

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż... jednym słowem przestępca o szczerozłotym sercu. A jeszcze oszust??? I prosisz o pomoc finansową dla niego na fajki i berbeluchę?? No to się major zastanów może lepiej zorganizować zbiórkę pieniędzy dla matki jego dzieci. Za moment przestanie funkcjonować fundusz alimentacyjny???? Mało romantyczne i porywające?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelki Duch Pana Boga Chwali!

    "dziecko" ma 22 lata i przerosło ojca o niebo, ma sie lepiej niz wiekszość z nas

    ojcu wyraźną przykrość sprawiało naciągnięcie kogoś na flaszkę jak go trzęsło za mocno, ten natomiast jest wyrafinowanym kombinatorem, dealerem, wrednym skurwysynem i pierdoli w dupe jakies marne pare stów miesięcznie ...

    matka zarabia 2 razy tyle co ja i tez nie przymiera hehe głodem ...

    wielka jest moc stereotypu

    ten be ten cacy

    gem, set, mecz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znaczy się - samiec pasożyt?

    Co to ma za znaczenie czy dzieciak taki czy owaki - widać rade sobie daje - za sukces rozrodczy tata musi zapłacić.
    Jakbym tak siermiężnie (świetne słówko)rżnął i "nabijał" naokoło to moich pieniędzy by nie starczyło na alimenty.
    Poczucie humoru w narodzie ginie wraz z ubywającymi pieniędzmi w kieszeni.
    Zbierający "na bilet", "na misia" i "na piwo" np nie mogą już liczyć na dotychczasową szczodrobliwość.

    OdpowiedzUsuń
  8. raz w życiu postawiłem "stojakowi" piwo, tak z rok temu, i pare dni temu spytał czy moze mi postawić? kurde pamięć mają niezłą ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurna, majorku.
    jak ma byc sprawiedliwie, to dla niego 1450 i dla mnie 1450.
    O to mnie sie rozchodzilo:)))
    No, nie gniewaj sie, kurna, kup wodke i wypijemy na spolke;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie prosze
    ja podsuwam myśl
    kup se loda

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze że jest jak zwykle po polsku..chciałoby się powiedzieć:
    -Niech ten kto jest bez winy pierwszy rzuci kamień...

    przykre...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty