dobry chrześcianin

jestem dobrym chrześcianinem!
* pościłem od wczoraj
* poświęciłem jajka i to dwa razy!
* za "i wszelkie pokarmy" robiła krówka z Milanówka ...
* przeżegnałem się jak spadły święte krople
* widziałem Grób Pana
* nie pocałowałem co prawda Pasyjki w przedsionku kościelnym za co dostąpiłbym odpustu całkowitego na warunkach zwyczajnych ale za bardzo mi to pachnie hipermarketową promocją, Bóg mi wybaczy jak sądzę
* widziałem pakera ze święconką wielkości miednicy z jajami strusimi wewnątrz
* widziałem też Młodych Polaków handlujących pod murami Świątyni broszurkami "Racja Polski", flagami polskimi á 9 zeta i xenofobicznymi xiążkami
* moge sie już rzucić na martwe świnie ...
jestem przecież dobrym chrześcianinem

Komentarze

  1. Wesołych Świąt, Majorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja Cię poooolewam!
    ooo luuuuuuuu...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za Toba, Majore , hue hue hue , chlust !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooj nie zostanę starą panną!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty