... Alex the Great (choć postury jest zgoła nikczemnej), znany w kręgach bananowej młodzieży jako "Czerwony Pająk", zupełnie niesłusznie gdyż ponieważ Światłym jest i Prawdziwy z Niego Europejczyk, jeszcze mnie dłoń pali ...
no i My Hero - the Man Who Has to Go Away alternatywnie "Balcerkiem" zwany ...
a primaaprilisowo "Buraka" wieszczyłem, coś mi sie na szczęście pokićkało, ale może i dobrze bo jak wiadomo .....
... Al Buraq to skrzydlaty koń Mahometa o kobiecej twarzy i pawim ogonie a islam teraz kurde de mode całkiem jest ...

Komentarze

  1. Toś się chłopie naściskał. A tyś w tej Mennicy córce czy matce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Matka ...
    ... Matka jest tylko jedna
    ... Matke cenić trzeba i szanować
    nie damy pogrześć Matki!
    tak nam dopomóż
    i Maryja zawsze Dziewica ...

    OdpowiedzUsuń
  3. o /matce drożdżowej/ majoru zapomniało ci się....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jest (cicha) podmiana matek...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale chciałem zajrzeć do akwarium i link popsuty :( zgłaszam reklamacyję...

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze mieć net po taaaakiej przerwie ....
    reklamacje bede załatwiał sukcesywnie, jak sie napawam kurde a co???

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ty internetoholiku z wlasnej wlasnej i nieprzymuszonej woli poszedles na odwyk od internetu?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie
    moje dziecko hehe zaraziło system i za kare nas na tydzien odłączono ...
    kurde trauma jak słoń

    OdpowiedzUsuń
  9. Acha, no to czekam cierpliwe. A frustrację, zespół na... tzn. odstawienia rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty