zabije Baniewicza ...

... jak mi Bóg miły, jeśli moje podejrzenia sie sprawdzą a zaraz to sie okaże, to zabije tymi ręcami, flaki rozwłócze na pół świata, wyrwe serce i obeszcze trupa!
Licentia poetica psia mać ale są granice
Wczoraj sprawił że wysiadłem z autobusu nie tam gdzie trzeba i mimo komórczanych rad przez kilka minut ZUPEŁNIE nie wiedziałem gdzie jestem, jakby mnie na Xiężyc wypierniczyło, widze Kadr, widze Rzymowskiego, widze Maca i Gotarda a nie wiem gdzie jestem ...
ale teraz już przesadził - nie godzi się, nawet autorom kwazifantazy!!!
wracam do książki .....

Komentarze

  1. dama-perversa.blog.pl27 marca 2004 09:40

    A jak już go zabijesz, to co będziesz czytał? Jego epitafium?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z chcęcią popatrzę, a może i nawet troszku pomogę bo kurde co to ma być, żebyś przez jakąś książkę "gupiom" dwa dni się na mnie wyżywał...!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. już dobrze
    moje podejrzenia chyba sie nie sprawdzą
    tak mi sie jakos w głowie ulęgło bo rudo jej włosy słońce prześwietlało
    może jeszcze będzie wessele, przez 2 "s" ....
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra, skończyłem ...
    nie zabiję
    ale sukinkot na porządny wpierdol zasłużył
    tyle nerw już mnie dawno żadna lektura nie zżarła, wrrrrrr ...
    no ale hepi-endem zajechało, w pół droggi, przez dwa "g" ...

    OdpowiedzUsuń
  5. czegos tu nie zajarzywszy:))
    Najpierw rozwleczesz trupa, potem wyrwiesz serce, zas nastepnie obszczysz? ( asz?),majoru albo sie nabiegasz po calej kuli ziemskiej albo masz daaaaleki zasieg ... siku oczywiscie:)( sika? sikacza? )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mala rozdzielczosc ekranu i nie doczytalam, ze to flaki rozwleczesz, caly moj wpis do d...

    OdpowiedzUsuń
  7. wizja obszczywacza wszechswiatowego flaków pooowala
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. dama-perversa28 marca 2004 12:39

    O tak, major wszechpotężca. Tylko wypij wcześniej sporo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nie szczać koło Kadru (tam i tak już... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Major, podrzuć tytuł tej pasjonującej lektury. Normalnie ciekawam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. otóz to, JA też jestem CIEKAWA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to drugi tom sagi o czarokrążcy Debrenie "Pogrzeb czarownicy", ale moja reakcja nań jest raczej osobistej natury więc przy lekturze nie dostąpicie moich emocji ...
    :-))
    PS
    jakby co radze najpierw przeczytać całego prawdziwego "Wiedźmina", potem pierwszy tom czyli "Smoczy pazur", jest w zapowiedziach i trzeci tom "Gdzie księżniczek brak cnotliwych"

    OdpowiedzUsuń
  13. no tak :))) Ale w sumie przeczytać można.Zobaczymy co da sie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  14. po ośmiu godzinach czytania w pracy ja już w ogóle nie mam siły na czytanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gang=gangrena (?)
    jaka ksiązka? Wrociłam do lat dzieciństwa, czytam "Pana Samochodzika" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gang=gangrena !!!
    patrz niżej
    "Pan Samochodzik"? mięliśmy to same dzieciństwo?
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. no proszę rozszyfrowałaś mnie...
    gratuluję sprytu, przebiegłości i reflexu.......

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty