Instynkt macierzyński

Bardzo się obawiałem jak Regisa przyjmie nową towarzyszkę Psycholę.
Stara jest czarna, ooolbrzymia a Młoda malutka i szaro-biała, bałem sie że ją zdominuje, może zagryzie a moze tylko zgnoi ....
Otóż Regisa Psycholę ZA-A-DOP-TO-WA-ŁA !!!
Oto od wczoraj kradnie wszystko co jej wpadnie w zęby i zaciąga do klatki, na pięterko wytargała wszystkie szmatki, pokryła legowisko warstwą wiórków pracowicie przydźwiganych w mordzie i wciągła na to papieru toaletowego ze 2m - ROBI GNIAZDO !!!
Regisa przytula Małą, ogrzewa ciałem jak jest zimno, broni zębami przede mną jak chcę coś w klatce poprawić, iska ją, myje i daje sie wylegiwać na własnym grzbiecie, pozwala sobie z pyska kraść jedzenie, no kurde jak dostanie mleka i zacznie ją cycem karmić to się wcale nie zdziwie!
Kochana stara Regisa!

Komentarze

  1. W dniach 6-7 sierpnia w Kostrzynie (miejscowości granicznej między Polską a Niemcami, nad Odrą) odbędzie się kolejny, już X, Przystanek Woodstock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :-DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. A Major to pewnie juz dawno wie, co nie?
    Pamietajcie, okolo 40 km bedziecie mieli do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. A Major to pewnie juz dawno wie, co nie?
    Pamietajcie, okolo 40 km bedziecie mieli do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wie major wie!! :-))
    wszystko jest pod kontrolą i myśli się intenzywnie aż czacha paruje i planuje sie że hej niech sie spełni amen

    OdpowiedzUsuń
  5. http://zycie-wrednej-komorki.blog.pl/archiwum/index.php?nid=6328303

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczta się od zwierząt ludziska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty