świat umiera ...

Janda reklamuje w televizorku jakiś pieprzony szprej na garło, no kuuurwa ....

Komentarze

  1. ale zobacz jaka smutna z tego powodu (a może to ten ból gardła)
    http://www.krystynajanda.net

    OdpowiedzUsuń
  2. smutna ale szmal sciąga, wa fa .....

    OdpowiedzUsuń
  3. też mnie zatkało jak zobaczyłam tą reklame po raz pierwszy :(
    a wierzyłam, ze chociaż ona oprze sie forsie ...
    JESTEM ZNIESMACZONA

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, też byście zareklamowali...

    OdpowiedzUsuń
  5. nno nie wiem, wątpię ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś pewien? Gdyby tak przynieśli ten szmal i położyli na stole, obok kontrakt...

    Bo ja nie za bardzo nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. dyskusja jest czysto akademicka - nie przyjdą, nie położą ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgoda. Ale przez chwilkę warto bylo pobawić się tą myslą, co? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty