Hej, hop ...

.. i szklanka rumu!
albo dwie ...

Komentarze

  1. nie przepadam za rumem...a nad tym zdjęciem dumałam, dumałam, dumałam...a to rybka a nawet dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zycie-wrednej-komorki21 lutego 2004 09:28

    a jak się nazywa mieszanka rumu z herbatką? Teerumverschnitt? ;)
    nieeee, już chyba szybciej usłyszałabym w niemieckiej knajpie: Rum mit Tee? sind Sie verrückt? Wir servieren hier nur Schnaps! ;)
    P.S. Czy ktoś coś rozumie? hehe
    Brust! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. małe wilczki dwa
    nienawistą woń
    cztery gończe psy
    krąg śniegu udeptany
    bezbronne na tym świecie złym
    i zginie także stary wiik
    podnosi w górę broń
    nie dajcie z siebie zedrzeć skór ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poproszę na rozgrzewkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wredna-komórka21 lutego 2004 16:57

    ---> mjr: hmmm :> :> :>

    OdpowiedzUsuń
  6. tuv - jaka rybka? a nawet dwie?? nic a nic nie panimaju bo przecięż chyba nie chodzi o clownfisha w nagłówku on singiel jest jak drut

    sh - ja po miemiecku to tylko nicht schiessen, polnische banditen, nur fur Deutsche, Jude raus, komm komm Hermenegilde, langsam i hunde futter ... no i Schnaps oczywizda und Gott mit uns takoż Bier .... uffff

    OdpowiedzUsuń
  7. andy offtopicznie22 lutego 2004 08:05

    Major - Smecz pisze we wczorajszej Rzepie z sympatią o lwach przy kinie Moskwa, tfu tym no Cynturm Finanzowym, że jak ko wpypuścili z dołka na Malczewskiego to tam sobie wiązał sznurowadła...

    Ja znam jeszcze: Hilfe, hilfe, Arsch i donnerweter, i furgon weck i fres oraz erbrechen (nie mylić z Verbrechen).

    OdpowiedzUsuń
  8. http://stardog.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubie nasza POLSKA VODKA. Bo od innych to mnie glowa boli. W nie ktorych botle shopach jest Wyborowa, Zubrowka oraz Zywiec. Kurcze nigdy tak bardzo nie docenialem tych wyrobow.


    Lato W Sydney powoli sie konczy. Dni sa jeszcze upalne ale nocki juz sa zimne. Ale jestem spalony. Od samego chodzenia po ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. za dużo żołądkowej , mówisz ?

    OdpowiedzUsuń
  11. wredna-komórka ---> mjr, andy23 lutego 2004 07:57

    to i tak niezle chłopaki, cóz mogę powiedzieć, chyba jedynie: Ich bin stolz auf euch -> tłum. I am proud of you -> dalej tłum. duma, duma, duma mnie rozpiera hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. We are proud of you too! Bolszoje spasiwa krasawica!

    (mjr - w wolnym przekładzie - masz rwanko niezłej panny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko nie mow teraz, że Nein, das geht mir zu schnell!

    OdpowiedzUsuń
  14. stolz?? to aby ze stolcem nie ma nic wspólnego??

    OdpowiedzUsuń
  15. wredna_komórka ---> mjr24 lutego 2004 16:40

    a co jakiś znajomy?

    OdpowiedzUsuń
  16. wredna_komórka ---> andy24 lutego 2004 16:45

    wie du willst, ich werde nur "Jaaa guuuuut" (tłum. na polski: "jagód") schreien :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty