szukam:

Konaszewska-Rymarkiewicz Krystyna, Astrologia bez tejemnic, Edytor, Katowice, 1994.
Konaszewska-Rymarkiewicz Krystyna, Astrologia t.1 - Interpretacja horoskopu - podstawy
Konaszewska-Rymarkiewicz Krystyna, Astrologia t.2 - Interpretacja horoskopu - studium
Konaszewska-Rymarkiewicz Krystyna, Astrologia t.4- progresje, dyrekcje
Konaszewska-Rymarkiewicz Krystyna, Astrologia t.5 - tranzyty
Konaszewska-Rymarkiewicz Krystyna, Astrologia t.3 Solariusz Lunariusz
Prinke Rafał T., Vademecum polskiego astrologa, Studio Astropsychologii, wydanie 2, Białystok, 1994.
Pronay Alexander von, Interpretacja horoskopu, Studio Astropsychologii, Białystok, 1996.
Pronay Alexander von, Zarys astrologii porównawczej, Studio Astropsychologii, Białystok, 1995.
Pronay Alexander von, Zarys astrologii prognostycznej, Studio Astropsychologii, Białystok, 1994.

Leszek Weres, Nieznany świat astrologii

Komentarze

  1. dzieki indiansummer masz tu:
    http://studioastro.pl/szukaj.php?PHPSESSID=4d145c461aebb884f8beaec6cb3ad103

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukasz tych książek taniej, od kogoś, to niestety, Ci nie pomogę. Ale jeśli chcesz, je kupić normalnie, gdzieś, to zobacz jeszcze tutaj
    http://tinylink.com/?MEe29gkpkO

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie pomogę" - bo nie mam jak, a nie, że jestem zwolenniczką kupowania po normalnych cenach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre są np. tu: http://antykwariat.literacki.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taaak. a jak ja na konkurs szukałam książek, to babka z biblioteki mi powiedziała,że nie ma takich tytułow! Niestety pomóc nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym twoim antykwariacie była zajebista rzecz - reprint z 1907, horoskop na każdy dzień, biblifilsko - cymes, merytorycznie bzdet, szkoda mi było forsy, a Mandale mam, zreszta to moja pierwsza książka z branży ...

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki wszystkim, a sczególnie Babiemu Latu ...

    OdpowiedzUsuń
  8. von Pronayów zamówiłem pod twoim linkiem a jedną rymarkiewiczową trafiłem na allegro za dyche :-))
    big thx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty