PARTNERSHIP - nie chce mi sie pisać, wale notatki, plany, punkty ...

to mi od zawsze chodziło po głowie
partnerstwo
ludzie są razem bo to się opłaca
zwiększa szansę na spełnienie potrzeb
ty mnie podrapiesz w plecy, ja cię podrapię w plecy
dopóki nikt nie jest sfrustrowany
bo każdy ma potrzebę bezpieczeństwa i chętnie zapłaci za to kompromisem
masz za plecami partnera z mieczem a sam masz topór
wiesz że nikt ci od tyłu nie zajebie
a napewno nie on - partner
masz pałer, szwarceneger, możesz walczyć z całym światem
ludzie są razem bo to się opłaca, więcej potrzeb można zrealizować razem niż osobno
polowanie - raz na miesiąc upoluję mamuta, i co? nawpierdalam się jak małpa kitu, reszta zgnije a potem głoduję, a w grupie ktoś zawsze cos trafi i jest żarcie dla wsiech ..., mniej lub więcej ale jest ...
kochasz, myślisz o sobie ale i o partnerze, czego potrzebuje, jak mu zrobić dobrze, myślisz bo kochasz, bo ONa jest ważnya jak ty, to jest miłość kuwa ...

Komentarze

  1. Te zdania:
    "masz za plecami partnera z mieczem a sam masz topór
    wiesz że nikt ci od tyłu nie zajebie
    a napewno nie on - partner"
    mam cały czas w głowie.
    Ale cała ta notka jest też tematem na dłuższą dyskusję (znowu :-P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem co chciałam powiedzieć!:
    Najpierw trzeba się zakochać, potem pokochać, a potem się walczy razem dopiero!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze gdzieś musi być przyjażń

    OdpowiedzUsuń
  4. I 'to nie chce mi sie pisać" też na dłuższy opierdal!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra - dużo pracuje ....
    ;-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty